Silnik
: Jednostka fiata nic się nie działo, ale osprzęt GM i tu był problem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: łożyska
Przeniesienie napędu
: Skrzynia
Silnik
: kolektor ssący
3,0
Całokształt
Dobrze wyposażone tanie auto o dużej awaryjności tak można wkrótce opisać moją 5 letnia przygodę z tym samochodem. Za tą cenę ciężko znaleźć tak wyposażony samochód. Kupiłem 3 letni samochód z przejechanymi 90000 km. Po 7 tys. kolektor ssący do wymiany, za chwile EGR. Około 130000km zaczęło się. Filtr cząsteczek stałych, łożyska, intercooler, chłodnica klimatyzacji i na koniec przy 170tys. skrzynia biegów. Przy naprawie skrzyni mechanik powiedział że jeszcze z 20tys. i przyjdzie kolej na silnik. Nie mówię już o drobnych awariach jak czujniki powietrza, wypalanie się styków od kierunkowskazów w przednich lampach (bixenon skrętny), wyrzucenie sterowników skrzyni, pękniecie zbiornika od chłodnicy. Przez 5 lat wydałem na naprawy około 10000zł + przeglądy. Średnio naprawiałem samochód 2,5 raza w roku. Z elektryką oprócz jednego przycisku od klimy nic sie nie działo.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobre osiągi i duże spalanie
3,0
Skrzynia biegów
Dobra ale miała usterkę przy 170tys
4,0
Układ jezdny
Duże auto, więc komfort jazdy zadowalający. Mogłoby lepiej trzymać na sakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
zadowalający.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Musiałem wymieniać chłodnice oraz na panelu nie działał przycisk do włączania klimy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo i komfortowo dla 4 os.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla OK
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże ze wzgledu na awarie jak i spalanie
4,0
Stosunek jakość/cena
Żeby nie awaryjność byłoby doskonale
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobnych awarii nie było za dużo. Czujniki powietrza, przycisk na konsoli od klimy, pęknięty zbiornik od chłodnicy.