Samochodem przejechałem ponad 200 tys. km. Samochód wart jest każdej ceny, ale pod warunkiem, że będzie to egzemplarz o przebiegu poniżej 200 tys. km i bez historii po kolizyjnej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Samochód ma bdb silnik. Nie odczuwa się żadnych problemów do ok. 220 tys. km, po tym przebiegu następuje gwałtowne problemy (wszystko niemal się sypie)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie jest hitem precyzyjności, ale jest bardzo przyzwoita. Sensowne przełożenia pozwalające na jazdę nawet 180 km/h przy 3000 obr. na min., więc fajnie.
4,0
Układ jezdny
W porządku, mnie denerwował tylko brak możliwości pełnego dostosowania kierunku ustawienia kierownicy (zbyt pionowo).
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag. Bdb jak na ten gabaryt samochodu
4,0
Ergonomia
W porządku
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w miarę OK (jak na diesla), ale wentylacja przedniej szyby to woła o pomstę do nieba. Bez włączenia w zimie klimy można dostać niezłego nerwa, bo nie daje rady.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Myślę, że jedna z najwyższych w tej klasie samochodu.
4,0
Wyciszenie
Przez dobry rozkład biegów, a przez to możliwość jazdy z obrotami do 3000 obr. na min. jest bardzo w porządku,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To Opel, do tego w części na podzespołach Fiata więc bardzo przyzwoicie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic dodać nic ująć - bdb
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często palą się żarówki przednich świateł. Potrafią się wypalać gniazda tylnych świateł.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko jest fantastycznie do ok. 220 tys. km, po tym niemal w jednym momencie wszystko się sypie, poczynając od sprzęgła z dwumasą, przez wtryski, pompę, etc.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
[l/100km]