Czasem nie może się zdecydować, czy jechać "sportowo" czy "ekonomicznie" i wtedy potrafi szarpnąć, albo nie dołączyć sprzęgła na czas. Poza tym przyjemnie sprawdza się na co dzień.
5,0
Układ jezdny
Auto ciężkie, wiec o lataniu w zakrętach lepiej nie myśleć, ale jest dosyć sztywne a przy tym niesamowicie komfortowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne słupki... nic nie widać, pomaga "parkomat".
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, i chyba wolę to jedno pokrętło od ...nastu guzików, każdy od czego innego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Opcja "auto" działa doskonale, nic dodać nic ująć. Można zapomnieć o regulowaniu czegokolwiek w systemie nawiewu, nie ma takiej potrzeby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest jeden wielki salon...
4,0
Wyciszenie
Do 130 km/h silnika nawet nie słychać...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę moc i osiągi pali rozsądnie, wychodzi mi średnio 12l/100km, przy czym robie wiele "tras" na dystansie 2-3 km i 2 razy w tygodniu wycieczka rzędu 150 km.
Ceny przeglądu - na razie bez większych przygód.
Jedynie wymiana świec mnie zdziwiła - wygada zdjęcia całego kolektora dolotowego, a taka rozbiórka kosztuje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz zawiesił się komputer w dziale sterowania nawiewem, po pół godzinie błąd skasował się i wszystko gra.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam zastrzeżenia co do trwaości zawieszenia, ale w Polsce to standard.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 ECOTEC 211KM 155kW
[l/100km]