Świetne, wygodne auto. Stosunkowo bezawaryjne i niezbyt drogie w utrzymaniu
Wrażenia
5,0
Silnik
Dźwięk i elastyczność to zaleta. Nie mam problemu z silnikiem.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemu na razie. Po wymianie oleju i uszczelniaczy półosi na oryginalnych częściach, wtedy dłużej trzymają szczelność niż zamienniki. Mogłaby zmienić trochę szybciej biegi ale to szczegół. 6 biegów na trasę ideał.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i bezpośredni, szczególnie w trybie sport
5,0
Karoseria
Bez rdzy. Lakier dobrze się prezentuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu trochę ograniczenia są przez gruby słupek, ale mam czujniki przynajmniej
4,0
Ergonomia
Pod ręką wszystko, spasowanie ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie na każdym miejscu. Środkowe miejsce na krótki dystans bo jest twardo
4,0
Wyciszenie
Dobry poziom wygłuszenia, lepiej niż w Vectrze C którą też mamy w rodzinie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poszczególne części pewnie droższe od mniejszych silników, ale tragedii nie ma. Na razie nie wymieniałem nic oprócz serwisu olejowego i przewodów wodnych zbiorniczka
4,0
Stosunek jakość/cena
Proporcje zachowane, coś za coś
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko ze zużycia materiałów wymiana części
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic na razie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 turbo ECOTEC 230KM 169kW
[l/100km]