Samochód prezentuje się wzorowo, silnik jeżeli jest zadbany nie będzie sprawiał żadnych problemów, warto jednak sprawdzić przed zakupem w jakim stanie są IDS+ oraz rozrząd, to najdroższe z części, poza tym 5+
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik po odpaleniu na zimnym chodzi na wysokich obrotrach- w serwisie powiedziano że tak po prostu jest, po nagrzaniu się cisza w samochodzie. Dużo mocy i super przyśpieszenie
5,0
Skrzynia biegów
Automat zmienia biegi płynnie i bez szarpnięć, 6 biegów spisuje się idealnie 140 km/h i 2300 obrotów
5,0
Układ jezdny
Wspomaganie wręcz zbyt precyzyjne, kierownica chodzi lekko. IDS+ spisuje się dobrze, zawieszenie twardnieje po włączeniu trybu sport.
4,0
Karoseria
Jeżeli auto nie miało przygody to nie powinno rdzewieć, ale jak wiadomo to opel więc na każdego przyjdzie czas
Komfort
3,0
Widoczność
Samochód przestronny, ale widoczność raczej średnia, czujniki parkowania są bardzo przydatne
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok grzeje się szybko klima chłodzi mocno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Maksimum komfortu i przestrzeni oczywiście dla 4 osób
5,0
Wyciszenie
W samochodzie cisza, choć plastiki czasem potrafią zaskrzypieć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duży silnik więc i wydatki lekko większe, lecz dużo części zamiennych pasuje od vectry co zmniejsza koszta
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochody stosunkowo nie drogie, patrząc na to że są w nich skrętne bi-xenony z doświetlaniem zakrętów, navi etc. wypada idealnie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki się zdarzają, lecz chyba każdy samochód musi je mieć, nic nie jest wieczne, ale jest ich stosunkowo mało.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
IDS+ potrafi dać po kieszeni oraz rozrząd który potrafi się rozciągnąć i narobić dużo szkód, poza tym nie zauważyłem więcej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 turbo ECOTEC 230KM 169kW
[l/100km]