Niby auto klasy wyzszej a osiagi jak w sportowym i bez takich silnikow jak 3.0 3.2 Testowalismy wersje z silnikiem 2.2 predkosc max 230 km/h przyspieszenie od 0 km/h do 100 km/h 8 sek. zluzycie paliwa w miescie 9 l wyposazenie testowanego samochodu : ABS , TC , ESP , 6 poduszek pow. el. klima , el. fotele , el. szyby przod/tyl , el. lusterka ,komputer , lampy bi ksenonowe alufelgi , halogeny i wiele wiele wiecej bajerow poprostu doskonaly samochod
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuej bardzo cicho i dynamicznie nie samowite przyspieszenie i predkosc maksymalna
5,0
Skrzynia biegów
Jest duzo skarga na skrzynie Opla ale skrzynia Signuma zadowoli nawet wybrednego
5,0
Układ jezdny
Opel Omega bez systemu ESP jezdzil jak przylkejony a Signum z ESP plus jezdzi jak z magnesem
Komfort
5,0
Widoczność
Bdb
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
No niestety tu mnie Signum troche rozczaroal chodzi o chlodzenie...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mozna powiedziec ze Omga byla najwygodniejsza z samochodow klasy wyzszej a Signum jst jeszcze wygodniejszy
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy slychac go dopiero przy 212 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mniej niz Mervia
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena wejsciowa bedzie wynosic ok. 80 tys. zl
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po tescie tylko prawa wycieraczka cos slaboscierala brud