Dla kierowcy , to praktycznie Vectra, ale dla pasażerów z tyłu to zupełnie nowe doznania...
Wrażenia
5,0
Silnik
Legendarny z20net, 175 km w zupełności daje radę, przesiadłem się z vectry gts 3.2 211 km i przyznam, że była ona odrobinę bardziej dynamiczna (pomimo niemal 35 km różnicy). Do 2 tyś obrotów trochę mulasto, ale później wciska w fotel ;-)
4,0
Skrzynia biegów
manual 6-ka. myślałem, że będzie lepiej, ale ok 2300 obrotów na 6 biegu przy 100 km/h....stanowczo za dużo jak na eko....
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Największa i chyba od wewnątrz jedyna różnica od vectry- przestrzeń dla pasażerów... W przeciwieństwie do większości aut, mamy z tyłu tak jakby 2 fotele, a nie kanapę... ogromy podłokietnik z lodówką (przynajmniej ja taki mam ;-) i ogrom miejsca. przyznam, że pasażer z tyłu ma znacznie więcej miejsca niż ten koło kierowcy.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
minimalne spalanie na trasie ok 110 km/h to 9 l LPG. Max- wyłącznie miasto, często dynamicznie 16l LPG.... jak dla mnie rewelacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
[l/100km]