Auto za 20k zł, które ma pełna elektrykę foteli, lusterek (łącznie z wewnętrznym!) lodówkę, dwa oddzielne super wygodne fotele z tylu, czujniki z przodu i z tylu do tego tania eksploatacja i bezawaryjność. Czego więcej można chcieć? Dynamiki - polecam silnik 2.0T. Następne tez będzie Signum ale z 2.8 :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepsza możliwa jednostka 2.0T, zaraz po zakupie zamontowana instalacja RBC sqn32 sprawuje się bardzo dobrze. Nie dajcie się tylko namówić na parownik do 190KM b
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów idealnie dla tego silnika.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny oceniłem na 4 ze wzgledu na to ze szybsze manewry przy prędkościach ok 200km/h są dość ryzykowne, auto nie zachowuje się tak jak można by się spodziewać. Trzeba uwazac
Komfort
5,0
Widoczność
Każdy po wejściu do auta z wyposażeniem COSMO mówi - wow z zewnątrz wyglada normalnie a w środku limuzyna. Kilkaset kilometrów w signum z lodówka i innymi bajerami mija szybko i wysiadam nie czując zmeczenia
5,0
Ergonomia
szerokie wnętrze, bardzo wygodne, tylko radio to jakaś pomyłka, bardzo nieintuicyjne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cżesty problem z nawiewem i rezystorem. O ile rezystor to godzina roboty i 30zl o tyle dmuchawa to już większy problem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód standardowo wygodnie, ale to co dzieje się z tylu to dużo wyżej niż standard, dwa oddzielne fotele oddzielone podłokietniki z lodówka, wyjściami zapalniczki itp sprawia ze trudno o bardziej wygodne auto
4,0
Wyciszenie
Dobrze ale można lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z instalacja LPG auto bardzo ekonomiczne
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znam innego auta w tej cenie z takim komfortem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnostki, właściwie to eksploatacja
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
[l/100km]