można pokochać to auto. Ale trzeba dbać. Tak jak o kobietę.
jechałem na obóz z trzema wielkoludami + ja oczywiście, bagażnik zapchany tak, że śniadania nie można wcisnąć i grzaliśmy ponad 200 km/h bez potu. Coś niesmowitego jak to auto jeżdzi.
uczulam; najlepsza dynamika powyzej 110.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rzędowa 6. Nic dodać nic ująć. prędkość 170 i 3000 obrotów. Dla przykładu omega MV6 przy 120 ma 3000 obrotów i wciąga mnóstwo paliwa.
Można jechać ponad 200 przez 2 godziny i silnik nawet się nie spoci.
Olbrzymi anmdiar mocy, nie do zajechania. Cudeńko.
4,0
Skrzynia biegów
brakuje 1 przełożenia
5,0
Układ jezdny
trzeba go odklejać od ulicy
Komfort
5,0
Widoczność
widzę wszystko
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnóstwo. 4 dużych facetów jedzie wygodnie i komfortowo
4,0
Wyciszenie
zawsze może być lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką pojemnośc można zejśc do 7 litrów. Silnik niskoobrotowy robi swoje. Ale idea jest taka, że musi wziąć 13 aby poczuć, że się jedzie. jeśli ktoś na to bardzo zwraca uwagę musi kupić matiza.
5,0
Stosunek jakość/cena
za kilkaset euro w niemczech. Nie można kupić bardziej komfortowego i mocnego wozu za takie pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na 15 latka to nie mam się do czego przyczepić. poważnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 177KM 130kW
[l/100km]