Jeśli dałbyś mi 25 tysięcy na auto w pełni luksusowe, kupiłbym właśnie senatora. za większą kasę tylko audi a8. do 25 nie ma nic bardziej komfortowego, mniej zawodnegi i szybszego w stosunku do masy własnej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po kilku miesiącach jazdy wywaliłem katalizatory: tak przyspieszają wahadłowce. Bez zarzutów. Myslę, że około 190 koni a silnik pod względem odporności dużo lepszy od 24V. nie ma strachu wkręcić go na wysokie obroty i jechać z katowic do wrocławia z prędkością ciągłą (po autostradzie rzecz jasna) 225-230 km/h. jak pomyslę, że to wszystko na 15 lat temu to składam ukłon temu autu!!!
4,0
Skrzynia biegów
Myślę i nie mam do czego się przyczepić.
5,0
Układ jezdny
jeżdziłem różnymi nowymi samochodami i grzechem jest powiedzieć, że są bardziej komfortowe od 15 letniego senatora. Nivomat jest cudowny. na jeżdzie komfort auto płynie. żadnej dziury nie czuć mimo, iz cąły czas się jedzie po dziurach.
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutów, ale zakładam właśnie czujnik cofania.
5,0
Ergonomia
deska Digital, wszystko co chcę pod ręką, do radia jedynie daleko. Raczej konieczny pilot.
Materiały wykończeniowe idealne. Żadnych plastików. Nic mi nie trzeszczy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
duża kabina. Zimą ciężko utrzymać ciepło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak za sterami boeinga. jest jeden minus- ciężko zamknąć drzwi pasażera z pozycji kierowcy.
5,0
Wyciszenie
bez zarzutów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tyle lat i taki silnik to i tak skromnie pali. największe niebezpieczeństwo to choroba, na którą zachorowałem- pędzenie między samochodami- to wyciąga najwięcej z baku.
5,0
Stosunek jakość/cena
ludzie- w niemczech super sztuki po 600 euro!!!! o czym my mówimy. sama skóra w moim warta 3 tysiące. pełen wypas, ładny klasyczny wygląd i kobiety się oglądają, inny w nowych autkach patrzą z sentymentem albo ciekawością. polecam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniłem to co się zużyło i nie mam co robić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po tylu latach wymienić głównie visco ( najdroższy element oprócz oryginalnego amortyzatora elektrycznie regulowanego) i wszystko super.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 177KM 130kW
[l/100km]