trzy litrowy silnik to jest to czego oczekuje każdy chcący komfortowo i bezpieczenie się przemieszczać. czasami trochę instalacja gazowa dawała się we znaki
3,0
Skrzynia biegów
niestety trochę szarpie, zapewne dlatego,, że ma już taki przebieg. szkoda.
3,0
Układ jezdny
super miękkie zawieszenie takie jak lubę, zmienna charakterystyka zawieszenia.
Komfort
3,0
Widoczność
wszysko ok
3,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok. czasami parował.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Senator-bez komentarza
3,0
Wyciszenie
teraz jeżdzę omegą C a wcześniej B, Senator był zdecydowanie najbardziej wyciszony (pewnie dlatego go sprzedałem bo nie mogłem sobie poradzić z pykającymi sworzniami drzwi. (było tak cicho w środku, że taka pierdoła mnie wkurzała)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
23 l gazu w mieście lub 19 litrów benzyny i ani grama mniej. Zaznaczę, że w Senatorze A mialem dokładnie ten sam silnik i palił tyle samo.
3,0
Stosunek jakość/cena
teraz już takich nie produkują a Senatory to stare trupy :) . Szkoda.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dopiero jak przerzucilem się na omegi to doceniłem Senatorka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy nie stanął w żadnym polu. Gdyby nie to, że lubię utrzymywać samochody w bardzo dobrym stanie to pewnie nie dołożyłbym do niego ani zlotówki.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 177KM 130kW
[l/100km]