Po dwóch latach jeżdzenia Senatem i 100 tys. jakie nim zrobiłem mam szacunek do tego wozu. Jest świetny. Powiedzcie mi ludzie gdzie jest Senator C? Jeszcze poszukam 3.0 24V. Zainteresowanym polecam! Pyszny silnik, tylny napęd z dobrym japońskim automatem, świetny komfort podróży za niewielkie pieniądze. A i dziewczyny się oglądają ;)))
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżdzę Senatorem z zamiłowania i z powodu niezawodnosci. Ten silnik naprawdę ma pół miliona na liczniku i nic!!!
4,0
Skrzynia biegów
Wyczuwa się minimalne szarpnięcia, ale są na minimalne. Czego się czepiać...
5,0
Układ jezdny
Regulacja twardości zawieszeń to cudowna rzecz szczególnie na polskie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na swoją wielkość jast świetnie, przy cofaniu pomaga tylny spoiler dostępny od ´90 roku
5,0
Ergonomia
Wszyściutko w zasięgu rąk, fotele- kanapy, deska DIGITAL przejrzysta. Super!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy silnych mrozach ciut słabawe, podobnie kiedy jest gorąco- klima mogłaby być wydajniejsza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylko w vanie jest bardziej przestrzennie
5,0
Wyciszenie
200 km/h przy 4 tys. obr./min ??? Przy tych wyciszeniach jakie są w Senacie słychać cichy pomruk. Nie widzę lepszego wozu za te pieniądze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście ok. 18 litrów w trasie 10-15 litrów przy mojej szybkiej jeździe. Dobrze że bez problemu znosi LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie do zdarcia! Kosztuje niewiele w zakupie i w eksploatacji (części). Jedyny koszt to paliwo
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacina się przeł. dmuchawy, centr. zamek w jednych drzwiach i czasem któryś z drążków w ukł. kierowniczym trzeba wymienić. Na szczęście kosztuje to grosze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 100 tys. wymieniłem tłumik drgań na wale napędowym, ale zawsze dojeżdzałem o własnych siłach do domu.