mocny dół,brak środka,niezawodnośc,kultura pracy na najwyzszym poziomie
4,0
Skrzynia biegów
3 biegowy automat,brak oszczednosci w trasie
4,0
Układ jezdny
poancerne zawieszenie,doskonale na opolskie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
szklarnia
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak w starych oplach,ale tez ma znaczenie wiek auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wiecej nie trzeba
4,0
Wyciszenie
silniczek slychac,a nawet dany garnek w danej chwili
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dostepnosc czesci niektórych w polsce graniczy z cudem,natomiast w niemczech sa wszystkie do dostania.dobre jest tez to ,ze jak cos sie robi np zawieszenei to 2-3 lata spokoju,trwałosc na 6+
5,0
Stosunek jakość/cena
takie autko można kupic za 5000 zl,abs,centralny,podgrzewane fotele,elektryczne lusterka,szyberdach,halogeny,czołgowe hamulce,dzielone kanapa tylna,wspomaganie(czasem klima)za 5000zl. lepsze to niz wyjebac 30000 za najslabsza wersje jakiegos suzuki czy 45000 za nowa pusta astrę 2,a spalanie jest nie grozne wtedy,przeciez zostaje nam 40000 tys zlotych
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 E 136KM 100kW
[l/100km]