Zawieszenie
: wysoki komfort toczenia,doskonale wybieranie nierownosci,wygodne siedzenia a nie twarde kubelki jak w nowych autach.taki urok motoryzacji sprzed dwudziestu kilku lat.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: korozja blach poszycia
Silnik
: wycieki oleju spod pokrywy zaworow,przedniego uszczelniacza walu
Zawieszenie
: luzy na drazkach kierowniczych,
4,0
Całokształt
Niekłoptliwe duże auto,w miare łatwe w naprawach o niespotykanym w młodszych wozach komforcie na naszych dziurawych drogach,bardzo miłe i wygodne wnętrze.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wolne obroty-super.byłoby doskonale po skrzyżowaniu kultury vectry 1.8 i elastycznosci omegi 2.0i.
5,0
Skrzynia biegów
5 biegów.
4,0
Układ jezdny
Gdyby tak mieć nowy most.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżen.
4,0
Ergonomia
Lepiej nie trzeba,szczegulnie gdy sie zrobi podłokietnik miedzy przednimi siedzeniami.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaby nawiew z kratek,a nie mogło być tak jak w Vectrze.Zapychajaca sie nagrzewnica,co roku pużna jesienia trzeba plukać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w domu przed telewizorem,super kanapa z tylu.
3,0
Wyciszenie
Te szumy powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak sam naprawiasz to tanio,ja kozystam z usług mechanika tylko w celu ustawienia geometri.Na trasie duża różnica w zuzyciu benzyny/gazu n.p w niemczech na autostradzie przy 130-150 km/h gaz-10.5,benzyna-7.8[mniej niż przereklamowane FSI,GDI i inne ´zakażenia´]
5,0
Stosunek jakość/cena
doskonale auto za 1-4 tysiace,pod warunkiem ze bedzie mialo cała podłoge i elementy nosne
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Różne usterki jak to w starych autach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Każda usterka na długo przed awaria zapowiada potrzebe naprawy,nic nie psuje się nagle.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 S 100KM 74kW
[l/100km]