autko warte tej ceny i mogę go polecić pod warunkiem ,ze poprzednik go nie zajechał :)
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę ociężaly ale do przyjęcia,do tego nie słychać zbyt mocno "klekotania" więc nie odczuwa się że to diesel.Jeżeli chodzi o elastyczność to pozostawia wiele do zyczenia.
3,0
Skrzynia biegów
fatalnie zestrojona skrzynia jak dla mnie ,jedynka i dwójka za krótka ,przy prędkości 50 km nie wiem na jakim biegu jechać ,często trzeb mieszać biegami.
4,0
Układ jezdny
Wygodny,duży samochód o sporej masie i całkiem dobrym zawieszeniu co pozwala na odczucie jazdy po dobrych drogach
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
prawie dobrze ale... to Opel
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę słabe nawiewy zwłaszcza na nogi,tył zupełnie do kitu,ogrzewanie i klima do przyjęcia
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
może być
4,0
Wyciszenie
Jak na silnik wysokoprężny to świetnie.Prawie nie słychać w środku że jedziemy dieslem, szum powietrza przy dużych prędkościach jest za duży (wersja A była lepsza!)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7l/100 km przy jeździe na trasie - prędkości od 90 do 160 km/h i 10-11 l/100 km w mieście to całkiem niewiele jak na taki samochód.Omka na gazie z silnikiem 2,0 kosztuje sporowięcej w eksploatacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
za tą kasę zadbany egzemlarz (ciężko trafić ale cuda sie zdarzają) potrafi być niezawodny i daje wiele radosci z jazdy .Eksploatowany przez "młodziaka" bez kasy lubiącego deptać na opale i wielu innych wynalazkach będzie w krótkim czasie przyczyną poważnych problemów finansowych i bólu głowy dla przyszłego właściciela !
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
listwy,listewki,plasitiki i pierdołki lubią odpadać ale do wybaczenia
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych jak narazie brak .Paliwo i wymiana oleju co 8 tys km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 131KM 96kW
[l/100km]