Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Omega B Sedan

urzendnik, 16 lat temu
Silnik 2.5 DTI 150KM 110kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Omega B Sedan 2.5 DTI 150KM 110kW 2001-2003 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : moc i przecietne zużycie paliwa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : jakieś koło dwuważonene za 1000 zł poleciało
Inne : Łożyska są bardzo delikatne, wystarczy jedna dziura i do wymiany
Zawieszenie : nasze drogi przyczyniaja się do częstych wymiam drązków stablizatora
4,0
Całokształt
za 35 tys nabyłem auto z 2002r, komfortowe i naprawdę mocne przy umiarkowanym zapotrzebowaniu na paliwo. Bezpiecznie i wygodnie przewozi mnie za miejsca na miejsce. Gorzej z zaparkowaniem i poruszaniem się po ciasnych ulicach
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry silnik od BMW (w BMW ma 177 KM) można śmiało mały chip tuning do 190 KM ale jeszcze poczekam. Mocy mam duzo i mocno ciągnie do przodu, szczególnie na trasie. W mieście odczuwalna jest turbo dziura na niskich obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
nie mam większych zastrzeżeń, precyzyjna i łatwa w obsłudze
4,0
Układ jezdny
szerokie opony i waga 1700 kg dociska mocno do drogi, nie wychyla sie na zakrętach. Ale zimą ze względu na tylny napęd i dużą moc przydaje się ESP. Trochę za dużo słychać z zawieszenia jak na auto tej klasy i za dużo czuć nierówności drogi. Troche za mały promień skrętu
Komfort
4,0
Widoczność
auto ogromne i trzeba uważać. Lusterka troszkę małe. Ale generalnie dużo lepiej niż w moim poprzednim aucie, toledo, które jest jednak znacznie mniejsze a widoczność była mniejsza
5,0
Ergonomia
no tutaj same plusy. Ucieszyło mnmie sterowanie radiem w kierownicy bo a toledo tego nie miałem i był to mały kłopot szczególnie w nocy. W omedze okazał sie że wszystko jest tak zaprojektowane że nie używam na ogół przycisków w kierownicy. Jeden minus to to, że pokrętła od radia i klimatyzacji są blisko siebie i baaardzo podobne. Ale generalnie bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
regulacja w temp. w aucie ok ale potrzeba trochą czasu żeby było odczuwalne. Plus jest taki że nie czuć na wiewu no ale.... dłużej sie chłodzi i nagrzewa. No i trzeba pamiętać o filtrze przeciwpyłkowym, bo inaczej strasznie parują szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja, zarówno dla tych z przodu jak i z tyłu, bagażnik w codziennym użytkowaniu ciężko zapełnić :)
5,0
Wyciszenie
przy 160 swobodnie można rozmawiać przez zestaw głośno mówiący, czasem aż przeszkadza, bo nie słysząc silnika nie zawsze się redukuje biegi
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tą wagę i pojemność silnika - uważam że rewelacja. Jechałem przez niemcy ponad 1000 km z prędkością 160, 180 czasem 200. spalił 8,6! w ruch miejskim 8.2
5,0
Stosunek jakość/cena
gdyby tylko balacha była mocniejsza w tym aucie.....
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to tylko opel i przejechał nim dopiero 40 tys a le już wydałem prawie 4 tys na naprawy. Fakt że ma 200 tys więc co nieco może już polecieć, głównie elementy układu jednego
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze mnie nie zawiódł na drodze.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DTI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Omega B Sedan 2.5 DTI 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Omega B Sedan