Silnik
: Kultura pracy, niezawodność i super osiągi. Auto stworzone w trasę.
5,0
Całokształt
Poezja, auto mimo 14 lat!!! poraża właściwościami jezdnymi, wyglądem, wyciszeniem itp
silnik poezja, naprawdę godny polecenia, średnio zadowala się 14 l lpg a nie żałuję użyć prawego pedału:)no i dźwięk prawdziwego silnika a nie kosiarki. skrzynia mimo 4 przełożeń pięknie pasuje do tego auta. Najlepsze jest gdy przy 180kmh wciskasz pedał gazu w podłogę a on jeszcze redukuje bieg na 3 :)
Moja omega troszkę zmieniona wizualnie. Lotka irmscher, gril irmscher, felgi 17\" żarniki 6000k ciemno grafotowy sedan i naprawdę ludzie się jeszcze odlądają za można by powiedzieć (w końcu ma już 14 lat) \"babcią\".
I najważniejsze, jest to prawdziwe auto z napędem na jedyne słuszne tylne koła. Następne auto to albo Omega BFL 3.2 V6 lub BMW 5er lub 7er.
Szkoda że dłuże omegi nie produkowali, za kilka lat pozostanie mi tylko BMW. Już powoli marzę o czarnym 740i :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Automat trochę spowalnia start, ale za to później.......
5,0
Skrzynia biegów
dostojna iście prezydencka
5,0
Układ jezdny
:)
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom.
5,0
Wyciszenie
przy 120kmh 2.5 tys obr na autostradzie nie słychać nic oprócz lekkiego szumu powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto ok 15-17l trasa ok 11-13l
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie kupisz nic lepszego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 211KM 155kW
[l/100km]