niezle.ma nawet miły dzwiek,jednakze przy niskich obratach brakuje momentu obrotowego.niby automat,ale kiedy jedziemy na trasie przydało by sie troche wiecej pary do wyprzedzania. w trybie sport radzi sobie swietnie,!
4,0
Skrzynia biegów
automat jest ok,tzreba pilnowac wymian oleju.oczywiste.trzeba sie nauczyc automatu,jedankaze ze wzgledu na komfort jaki daje nie zamieniłbym na manulala. i zbytnie nie przystoi zeby auto tej klasy warczało jak golf przy zmianie biegow. połaczenie swietne z tym silnikiem,ma tylko 4 biegi i bardzo dobrze.naprawde jest oki,i polecam
4,0
Układ jezdny
zbyt miekkie zawieszenie,za to jest komfortowo. przy wiekszych predkosciach na nierownosciach buja.w porownaiu z bmw miekko i przyjemnie,ale troszku zbyt miekko.
Komfort
4,0
Widoczność
kto jedzi tak duzym samochodem znaczy ze potrafi jezdzic i to mu niepowinni przeszkadzac.
4,0
Ergonomia
bardzo dobrze,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jesli auto jest suche w srodku to nie mam mowy o parowaniu.przewaznie uzytkownicy maja brudno i wilgotno,tzreba o to dbac i nie bedzie najmniejszego kłopotu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
jest bardzo cicho, silnik mogłby troche miec bardziejj rasowy dzwiek, i wowczas wyłaczyłbym radio:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmm, od 6.8 w trasie na tempomacie przy 85km\\h. normalnie trasa 10 bezyny,gazu 11-12, maisto max! do 15 gazu. srednio przy energicznej jezdzie 13 gazu.
5,0
Stosunek jakość/cena
ksenony,skora,autmat, komfort, jest naprawde ok.od tego własnie sie zaczeło ze nie chce juz ani manualu anie auta bez ksenonow.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dobry stan zagwarantuje miarowo usterkowaosc auta
.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
powarznych nie było, ale przy 60 tys km,bop tle ma autko, cały ukł wydechowy do wymiany.coz,opel.... tanio ale za cos
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 211KM 155kW
[l/100km]