Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Omega B Sedan

neo, 17 lat temu
Silnik 3.0 i V6 211KM 155kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Omega B Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : fenomnalny ryk v6 powyżej 5 tyś obrotów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : niestety pojawiają sie małe ogniska korozji
5,0
Całokształt
auto świetnie się prowadzi jest ciche i komfotrowe może, przez automat nie można ruszyć z piskiem spod świateł ale potem rwie do przodu
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonale wyciszone auto przy 80km/h nie słychać silnika przy przyśpieszaniu miły warkot v6 , 3 litrowy silnik doskonale radzi sobie z ponad 1600kg , elastyczność świetna przy 140km/h kickdown i auto wciska w fotel , do 200km/h czuć jak auto rwie do przodu .
5,0
Skrzynia biegów
automat radzi sobie doskonale , szybko zmienia biegi w trybie sport jeszcze lepiej .
5,0
Układ jezdny
świetne jest samopozimowanie nadwozia 5osób i pełen bagażnik a samochód wygląda i jedzie jak by był pusty (nie świeci ludziom w okna na pierwszym piętrze), twarde na zakrętach komfortowe na prostych . układ kontroli trakcji pilnuje na zakrętach . aha no i fenomenalne hamulce :)
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność słaba nie widać maski trzeba przyzwyczaić sie do rozmiarów auta , do tyłu jeszcze gorzej trzeba cofać na pamięć
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie trzeba , pierwszy raz wsiadłem i nie musiałem sie do auta przyzwyczajać. wszystko ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja słaba w deszczowe dni nie daje rady i szyby parują trzeba albo uchylić okna albo włączyć klime co podwyższa spalanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto jest olbrzymie wiec i miejsca jest bardzo dużo z tyłu 3 osoby jadą komfortowo z przodu po królewsku . miejsca jest ogrom.
5,0
Wyciszenie
doskonałe przy spokojnej jeździe nie słychać silnika ,przy 120km/h można rozmawiać ściszonym głosem . elementy doskonale spasowane żadnych skrzypów i pisków .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczność jak na 3 litrowy silnik i tą wagę jest ok w trasie załadowane auto (5osób i pełen bagażnik) przy jeździe ok 130km/h spalił 8,9litra na odcinku 1500km wiec rewelacja w mieście niestety ok 12,5 przy ostrej jeździe nawet 14l potrafi pociągnąć , słychać wiry w baku , to popularne auto wiec i zamienników jest mnóstwo , jak narazie auto w miare bezawaryjne wiec do końca nie znam kosztów napraw.
5,0
Stosunek jakość/cena
myśle że za te piniądze tj 16tyś podobngo komfortu nie znajdzie sie w żadnym innym aucie .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechałem autem dopiero 15000 wiec niewiele ale jak narazie poza wymianą końcówki drążka(43zł) i awarią rygla w drzwiach nic sie nie działo, pojawiają sie małe ogniska korozji ( ople nie grzeszą najlepszymi blachami)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana rozrządu mechanicy zalecają co 60tys koszt 1300 zł komplet z wymianą

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 211KM 155kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Omega B Sedan