Karoseria
: poprostu szybko koroduje ale tylko na nadkolach i to nie każdy egzemplarz.
5,0
Całokształt
MIMO TEGO ŻE WSTAWIŁEM SWOJĄ OMEGĘ DO MECHANIKA BO MA PROBLEMY Z ODPALANIEM I Z RESZTĄ PIERDÓŁEK TO OCENIAM TO AUTO NA 6+ POPROSTU MOŻNA SIĘ W NIEJ ZAKOCHAĆ. KAŻDEMU POLECAM TEN MODEL OPLA, Z TYM,ŻE SILNIKI BENZYNOWE 2.5V6 I 3.0V6 RESZTA TO BADZIEWIE. MOIM NASTĘPNYM AUTEM BĘDZIE OMEGA Z LAT 2000-2003.
Wrażenia
4,0
Silnik
PIĘKNY DŹWIĘK MRUCZĄCEJ V-KI RACZEJ NIE BYŁO WIĘKSZYCH PROBLEMÓW
5,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT I CHYBA JUŻ NIGDY NIE BĘDĘ CHCIAŁ AUTA Z MANUALEM, PRACA SKRZYNI PŁYNNA I CICHA 4+
5,0
Układ jezdny
REWELACJA, PŁYNIE SIĘ PO DRODZE MIMO DZIURAWYCH JEZDNI.
Komfort
4,0
Widoczność
DOŚĆ DOBRA
5,0
Ergonomia
ŚWIETNA ERGONOMIA, WSZYSTKIE PRZYCISKI POKRĘTŁAITP. SĄ NA SWOIM MIEJSCU TZN W ZASIĘGU WZROKU I RĄK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4+
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MÓJ BRAT MA BMW7 E38, A TU NIESPODZIANKA W OMEDZE WSZYSTKO JEST DUŻO BARDZIEJ CZYTELNE I JEST ZDECYDOWANIE WIĘCEJ MIEJSCA..... SUPER
5,0
Wyciszenie
NAPRAWDĘ IDEALNE TYLKO TRZEBA TRAFIĆ NIEBITY MODEL
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PRZY TAKICH GABARYTACH NIE WYMAGAJMY CUDÓW
MIASTO/TRASA/MIESZANY
14 / 10 / 12 PRZY NAPRAWDĘ DOBREJ JEŹDZIE :)
CENY NAPRAW SĄ DUŻE ALE NIE OLBRZYMIE, PO ZAKUPIE TEGO AUTA I PRZEJECHANIU NIM KILKU TYS. NIE ZWRACA SIĘ NA TO UWAGI.. W SILNIKU 2.0 SĄ O POŁOWE TAŃSZE CZĘŚCIALE NIE WYDOBYWA SIĘ Z POD MASKI TEN PRZEPIĘKNY DŹWIĘK V-KI....
5,0
Stosunek jakość/cena
JEŚLI KUPUJEMY WYSOKIEJ KLASY LIMUZYNĘ NP. 10-CIO LETNIĄ ZA 14-16 TYS. TO JEST TO SUPER PERSPEKTYWA
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JEST OK
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MINUSEM JEST POKRYWA ZAWORÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO,ALE JAK NARAZIE NIC SIĘ Z NIĄ UMNIE NIE DZIEJE, TRZEBA PILNOWAĆ WYMIANY OLEJU I PŁYNÓW I AUTO JEŹDZI NAPRAWDĘ DŁUGO I BEZAWARYJNIE
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 170KM 125kW
[l/100km]