Silnik
: problemy z układem chłodzenia (zapchane chodnice, cieknące zawory...)
Karoseria
: wiewiórka czycha
Układ elektryczny
: im więcej kabli tym gorzej
3,0
Całokształt
podobno zdarzają się omegi które się rzadko psują, ja takiej nie widziałem...
Wrażenia
4,0
Silnik
Najlepsze w tym aucie to silnik...nie do zajechania. Możesz nie wymieniać oleju, jeździć bez płynu chłodniczego, zapomnieć o wymianie rozrządu i świec a on i tak będzie sobie mruczał jak na V6 przystało. Ale niestety osprzęt odstaje zdecydowanie, to samo elektryka...klapa totalna. Częste drobne awarie unieruchamiające auto (elektryka,czujniki) pomaga ściągnięcie na chwilę klemy z akumulatora ;-)
3,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT. Przy spokojnej jeździe wszystko ok, ale jak się chce depnąć to dosyć często nie nadąża nawet na trybie sport. Poza tym nagminne wycieki oleju, który nie wiadomo wymieniać czy tylko dolewać (opinie "speców" są podzielone, a może pozwolić niech wycieknie i po kłopocie...
3,0
Układ jezdny
Auto ciężkie i szerokie więc drogi się trzyma, gorzej jak się przesadzi, wtedy wcześniejsze zalety zamieniają się w wady. Ciężar auta + polskie drogi + "jakość" zamienników = częsta (co 10-15 tyś.) wymiana końcówek, drążków, łączników itd. itp.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
nie jest źle choć mogłoby być lepiej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
KOMFORT przez duże K
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko zejść poniżej 15 na mieście, w trasie przy spokojnej jeździe wystarczy pół z tego, moim stylem 180-220 autostrada 140-180 "krajówki" ok. 11l
4,0
Stosunek jakość/cena
Komfortowe auto z mocnym silnikiem za śmieszne pieniądze
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakość Opla, która im auto starsze i bardziej napchane elektroniką = ZERO
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pare elementów już się wymieniło...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 170KM 125kW
[l/100km]