silnik pracuje poprawnie, ładnie pali niezależnie od warunków, jest cichy i elastyczny jak na auto tej wagi, nie jest to jednak motor do wyścigów, ale rekompensuje to stosunkowo małym apetytem na paliwo
4,0
Skrzynia biegów
chodzi tak jak powinna, zestopniowana ok, na 2 biegu toczy się bez gazu bez szarpania
5,0
Układ jezdny
komfort komfort komfort - długi rozstaw, wielowahaczowe zawieszenie, płynie po czym by się nie jechało
Komfort
4,0
Widoczność
przednie słupki szerokie i mocno pochylone ograniczaja widocznosc, poza tym ok
5,0
Ergonomia
nie ma sie do czego przyczepić, czytelne przełączniki od klimatronika, rzadnych zbednych komplikacji
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba pilnowac czystosci filtra przeciwpyłkowego - auto paruje w środku jeslii jest zawilgocony, dwustrefowa klima dziala jak powinna - pasazer spi w cieple, kierowca prowadzi w chłodzie :]
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lotnisko. chyba najwieksza w klasie. dzielona asymetrycznie kanapa z tylu, rowna podloga po zlozeniu kanapy, fotel pasazera skladany jak stolik, mozna jesc, pic, spac i dalej jechac :] (kombi)
5,0
Wyciszenie
o tym ze silnik pracuje informuje tylko obrotomierz, przez to kiedys przypalilem rozrusznik :/
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto dla normalnego, statecznego kierowcy, nie szalejącego na drodze, pozwalające bezpiecznie wyprzedzic kiedy trzeba i jechac 200 na autostradzie, nie ruinując jednoczesnie portfela jezdzac po miescie. zamienniki w dobrych cenach bo wiekszosc czesci eksploatacyjnych pasuje od wersji starszej
5,0
Stosunek jakość/cena
komfortowe, bardzo dobrze wyposazone auto za relatywnie małe pieniadze - a6, okular (ta klasa, komfort) sa 10 tys drozsze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobiłem 50 tys, zmienilem narazie czujnik temp. zewnetrznej, oby tak zostalo ;) niedługo rozrzad (najlepiej zmieniac co 60 tys)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 144KM 106kW
[l/100km]