Karoseria
: Samochód, ma 13lat i nie mam na nim śladu rdzy, nie był malowany.
5,0
Całokształt
Powiem tyle, następna też będzie Omega.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lux
5,0
Skrzynia biegów
Mam automata, jak dla mnie super, jak trzeba przycinąć to włączam s i kita do przodu.
4,0
Układ jezdny
Bez zarzutu
Komfort
4,0
Widoczność
Niektórzy wyjmują środkowy zagłówek, mi on nie przeszkadza
4,0
Ergonomia
Jak wsiadłem po raz pierwszy czułem się jak w samolocie, robi wrażenie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj troszkę anemicznie wieje nawiew, szyby parują i nawet włączona klima nie pomaga. Minus
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w autobusie
4,0
Wyciszenie
Jadąc 120km, słyszę tylko szum. Jak stałem w zimę na parkingu z włączonym silnikiem, kumpel po pewnym czasie zapytał się skąd w nim tak ciepło- myślał że jest wyłączony.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie 10l lpg, w mieście 14l lpg.
4,0
Stosunek jakość/cena
Osobiście polecam te autko każdemu kto chce zaznać luksusu za małe pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łącznik drążka stabilizacyjnego, standardowo co 15-25tys, śmieszny koszt 60zł komplet niemieckich. Wymieniłem jeszcze kostki z elektroniką przy skrzyni biegów koszt 400zł (powód wydostawał sie nimi olej). Wymieniłem też czujnik wałka rozrządu 450zł.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie odpukać
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]