Kultura pracy raczej dobra, ale silnik jest ospały na niskich obrotach, a przecież jest to wersja 136 konna.
4,0
Skrzynia biegów
Nigdy niemiałem problemów ze skrzynią, al trzeba pamiętać o zmianie oleju po 150000 km wbrew polityce OPLA który twierdzi że jest ona bezobsługowa !!!!
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest bardzo konfortowy.
Samochód wręcz "PŁYNIE" po drodze.
Ale lubi pochylać się w ciasnych zakretach.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest wręcz wspaniała.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja taka sobie, ale ogrzewanie hmm Miodzio na postoju z -20 st samochód rozgrzewa się do 20 st w ok 5-6 minut !!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest jej wystarczająco
4,0
Wyciszenie
Raczej dobre choć za doskonałe uznać go nie można.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogę powiedzieć z reką na sercu że nieopłaca się zakladać gazu, mimo sporej pojemnosci silnik spala niewiele, ale jest to zasługa jego dobrej kondycji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Teraz za średnio 13000 zł otrzymujecie limuzynę o której 10-12 lat temu mażyło niewielu, ponieważ kosztowała ok 880000-120000 zł cena spadła 10-cio krotnie wiec naprawdę warto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 150000 km padł mi komputer sterujący, a to wiązało się z poważnymi kosztami.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]