Zawieszenie
: jest zaskakująco wygodna, komfortowa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: korozja
Silnik
: zużycie oleju
Zawieszenie
: duże tuleje przednich wachaczy, zalecany lemforder
4,0
Całokształt
polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
najlepszy, najmniej awaryjny silnik benzynowy do omegi
osiągi przyzwoite ale nie nadaje się do sportowej jazdy
polecam
4,0
Skrzynia biegów
przy zadbanym egzemplarzu biegi wchodzą znakomicie
delikatnie i bez najmniejszych oporów
5,0
Układ jezdny
doskonałe ale tylko i wyłączne dla osób ceniących komfort
nie za bardzo nadaje się do sportowej jazdy ze względu na miękie zawieszenie
zresztą rozmiary i waga auta mówią same za siebie
Komfort
4,0
Widoczność
trochę szerokie przednie słupki ale da się przeżyć
pozatym jest super
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, przejrzyste
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jedna z niewielu wad omegi to parujące szyby
po 3 latach eksploatacji nie wiem co jest przyczyną
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest dużo, 4 osoby mogą poczuć się jak w prawdziwej limuzynie
4,0
Wyciszenie
w zależności od stanu uszczelek drzwi :P
i czy auto bezwypadkowe
ogólnie super
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa myślę że na średnim poziomie
moje 2.0 16v pali od 9 do 13 litrów gazu
5,0
Stosunek jakość/cena
za taką cenę super wybór
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bezwypadkowa i zadbana omega zaskoczy nas bezawaryjnością
w moim przypadku naprawy hamulców, zawieszeń, tłumników. wymiana płynów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez poważniejszych napraw
jedyną poważniejszą wadą może być zużycie oleju w silnikach o przebiegu powyżej 200 tyś
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]