Układ elektryczny
: kabel tylniej klapy nie przemyślany
Karoseria
: korozja no niestety
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
TRZEBA TRZYMAC SILNIK NA DOSC WYSOKICH OBROTACH ZEBY CO NAJMNIEJ 2000 OBR
4,0
Skrzynia biegów
za krótki 1 bieg do okolo 40km/h przy 5000obr więc przy 20/30km/h cieżko dobrac bieg bo na 2biegu to jest okolo 1500 obr/minutę a wtedy silnik ma i malą moc i maly moment.. za to już później już jest ok;)
5,0
Układ jezdny
omega się super prowadzi, doskonale trzyma się drogi i wybiera wszelkie nierówności, wiadomo że napęd na tył wymaga trochę umiejętności szczególnie w zimę ale omega łatwo wyprowadza się z poślizgów.. całą zimę przejeździłem większość zakrętów bokiem ale bez stłuczki;)
Komfort
5,0
Widoczność
duży samochód, przestronne szyby i regulowana wysokość fotela.. hmm to i widoczność rewelacyjna nawet dla niskich kierowców;)
5,0
Ergonomia
wszystko przemyślane i ze smakiem.. ergonomia to wygoda dostępność wszystkiego co jest potrzebne w podróży wszystko jest pod ręką.. a wszystkie fotele zapewniają wygodę każdemu nawet jak siedzą jeden za drugim dwóch gości po 2m każdy:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jestem kierowcą i dla mnie jest super.. żaden pasażer nie narzekał ze mu zimno czy za gorąco.. w zimę jest ciepło już po przejechaniu 6km
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja nie ma co sie rozpisywać jak ktoś jechał omegą lub kiedyś o niej słyszał to wie o co chodzi;)
5,0
Wyciszenie
musi być doskonałe bo omega była z założenia topowym modelem i opel się postarał:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duży samochód komfortowy ale pewnym kosztem.. pali bo musi szczególnie w mieście.. sam naprawiam jestem mechanikiem a to prosty w obsłudze samochód a części no niestety są trochę droższe niż w przypadku aut kompaktowych
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]