Inne
: Ogrom miejsca w srodku, komfort podrozowania
4,0
Całokształt
jedyna wada omegi to ze przestali juz je produkowac kupil bym omege ale z wiekszym silnikiem
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak dla mnie troche za maly do tej budy, auto troche mulowate do 3 tys obrotow pozniej w miare idzie, no i czujniki wymienilem 2 polozenia walkow i walu i normalne ze silnik krokowy wysiadl po 100 tys. pozatym marnego slowa nie mozna powiedziec na gazie nie czuc zeby byl slabszy ( sekwencja) ogolnie 4+
4,0
Skrzynia biegów
czasem przy zmianie 1-2 tepo wchodzi jak zimny pozniej ok.
4,0
Układ jezdny
super wygodne na dluzsze nie ma lepszego auta w tej klasie nie meczy po drodze poprostu plynie ale jest wystarczajaco sztywny jedyny mankament to slaby skret mazna rzec bardzo slaby auto z tylnim napedem powinno zawraca prawie w miejscu a moja omega potrzebuje sporo przestrzeni
Komfort
4,0
Widoczność
wporzadku do przodu jak i do tylu
4,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie powinno byc
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie narzekam
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
najwieksza zaleta omegi wszedzie miejsca jak w salonie a tylna kanapa prawie jak wersalka
4,0
Wyciszenie
w porownaniu do diesli za ok. 90 tys bajka mozna rzec cicho jak makiem zasial
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na benzynie w trasie palila 7,5 l przy predkosciach do 150km/h przy mieszanej jezdzie 8- 9 l. na gazie to taniej niz dieslem srednio 11 l gazu
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze nic innego nie znajdzie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogolnie nic nie robilem poza czujnikami i wymiana krokowca pozatym lac i jechac
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
co to takiego - pojecie mi nie znane
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]