UWAGA!! SILNIK TRAGEDIA Z RESZTĄ JAK KAŻDY 16V DIESEL. MECHANICY CHWYTAJĄ SIĘ ZA GŁOWY JAK TO CUDO WIDZĄ, A NAWET JAK NIM SŁYSZĄ. JAK KTOŚ MA CDTI TO DOBRZE JAK JEŹDZI ALE JAK NAPRAWA TO WOGÓLE MOGIŁA. CZĘŚCI W DTI DROŻSZE 2,3 RAZY NIŻ W TD. NAJLEPSZE JEST DOJŚCIE DO WTRYSKIWACZY I POMPY WTRYSKOWEJ, MEDAL DLA OPLA. TA KASTA ALE Z TDI VW.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
W MIARĘ. NIE POTRZEBNA BO TEGO KOLOSA WSZYSCY WIDZĄ I OMIJAJĄ, NO CHYBA ŻE TIR.
5,0
Ergonomia
super!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
SUPER!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SUPER!
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8L MIASTO, 7 TRASA.
3,0
Stosunek jakość/cena
+ KOMFORT
+ PRZESTRZEŃ
+ RESPEKT NA DRODZE (DUŻA KROWA)
+ DWUSTREFOWA KLIMA
+ BOGATE WYPOSAŻENIE
--------- SILNIK
- JAKOŚĆ WYKONANIA WNĘTRZA
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
POMPA WTRYSKOWA, JAK KAŻDY 16V DIESEL LEPIEJ NIE PRZEGRZAĆ GŁOWICY.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]