Silnik
: Fabrycznie podniesiona moc do 170 KM. Bardzo żwawy i elestyczny. Komfortowe zawieszenie.
3,0
Całokształt
Samochód naprawdę z pełnym wyposażeniem, takim jakie w Omegach było możliwe, plus ogrzewanie postojowe (w zimie super sprawa). Bardzo wygodny i komfortowy z dużym bagażnikiem. Za te pieniądze, to naprawdę nic lepszego z takim wyposażeniem się nie dostanie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo dobra rzędówka R6 (nie wiem czemu wszyscy piszą o V6), ale to w końcu motor BMW. Jak na taką starą konstrukcję (chociaż dodano CR) to radzi sobie całkiem dobrze.
3,0
Skrzynia biegów
Automat 5biegowy pracuje bez zarzutu, chodź z minimalnym opóźnieniem (ale i tak lepiej niż w BMW 3, którą też jeździłem). Zawsze byłem przeciwnikiem automatów ale od trzech lat tylko takimi jeżdżę i nie ma już powrotu do ręcznej skrzyni.
3,0
Układ jezdny
Bardzo czuły i precyzyjny. Samochód płynie po drodze.
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo dobra, chodź do długiego przodu trzeba sie przyzwyczaić.
3,0
Ergonomia
Bez zarzutu, wszystko pod ręką.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa dobrze. W zimie bardzo przydatne podgrzewanie foteli. W lecie brakuje (tapicerka skórzana) wentylacji foteli na długich trasach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. No i ten bagażnik do którego można zapakować wszystko.
3,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie. Przy dużych prędkościach >150 km/h, słychać tylko opory toczenia oraz opory aerodynamiczne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik musi poruszać prawie 2 tony, więc z czegoś musi brać tę moc :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie bez uwag.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag. Jeżdżę trzy lata i nigdy mnie nie zawiódł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
[l/100km]