Silnik
: elastyczna praca jednostki 2,5 V6 , osiągi , sapalnie przy tego typu silniku , oczywiście brak odgłosów pracy tytpowego diesla.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silinik w tym modelu 2,5 V6 150KM to bardzo dobra jednostka napedowa , ułoznie cylindrów V6 powoduje , iz nie czujemy , że pod maską zamonotowany jest diesel . Oczywiscie osiagi przy tej masie samochodu są bardzo dobre.Porównując poprzedni model który eksploatowałem 2,2 DTI zdecydowanie stawiam na 2,5 DTI V6
4,0
Skrzynia biegów
bez , zarzutu .
Wymiana łożyska sprzegła(hydraulika) jest nieco kosztowna , ponieważ jest to 40 % ceny całego kompletnego sprzegła.
Dlatego radzę kupić ten element dobrej firmy nie bawic się w zastęcze typu np.valeo
4,0
Układ jezdny
stawiam 4 , zawiesznie przy tym modelu jest nieco sztywne ale oczywiscie jest to uzasadnione moca silnika a wynikajace z tego plusy to świetnie \"tzrymanie się drogi nawet na ostrych zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
dla mnie akurat bardzo dobra widoczność , poprawki musza brać uzywkownicy którzy jeżdzili modelami z krótkimi przodami
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
[l/100km]