Układ hamulcowy
: Bardzo dobry układ hamulcowy, zima, śnieg i ta 1.5 tonowa łódź staje w miejscu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Silnik
Układ elektryczny
3,0
Całokształt
Komfort i dynamika kontra awaryjność hmmm
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy jest rewelacyjna, R6 ma twardą pracę, ale w kabinie tego nie słychać. Teraz mam Mazdę MPV 2.5 TD 115 KM i ona ma lepsza elastyczność, ale i tak jest nieźle.
5,0
Skrzynia biegów
Tylko jeden mankament, brak 6 biegu.
4,0
Układ jezdny
Komfortowo, bo to limuzyna, ale trwałość zawieszenia przeciętna, raz na pół roku zawsze coś wyjdzie
Komfort
5,0
Widoczność
W porządku
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę za wolno się nagrzewa w zimowe dni, a latem bez klimy w mieście jest trudno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W końcu limuzyna
5,0
Wyciszenie
200 km/h i cisza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa, a to różnie. Od buta i od pogody. Części w miarę możliwości tanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowe auto kosztowało 200 000 zł, a teraz za grosze praktycznie idzie je kupić, co samo w sobie mówi, że jakość jest średnia
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze jakiś problem z instalacja elektryczną, czasem zawieszenie lub jakiś czujnik
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdza, pęknięty wał korbowy, utarta panewka, co doprowadziło dwa razy do remontu silnika, sprzegło (ale to akurat element, który miał prawo zawieść po tym przebiegu), pompa wody, wtrysk sterujący ciekł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 131KM 96kW
[l/100km]