Inne
: Dużo przestrzeni w aucie można zmieścić taczki i małą betoniarkę.
3,0
Całokształt
Duże komfortowe auto z gigantycznym bagażnikiem i dużym spalaniem. Problemy z odpalaniem w zimie, kosztowne usterki pompy wtryskowej i sprzęgła.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik na zimno dosyć mocno klekocze, w środku prawie go nie słychać. Awarie pompy wtryskowej, sterownika pompy - wada fabryczna, koszty naprawy od 400 do 1700 zł, prawie każdy silnik tej generacji ma problem z odpalaniem przy niskich temperaturach.
2,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze, nigdy nie było ze skrzynią problemów, mankamentem jest sprzęgło dwu masowe - kiedy się rozsypuje głośno klekocze i jest cholernie drogie trzeba za nie dać ponad tysiąc złotych plus wymiana.
3,0
Układ jezdny
Auto nie nadaje się do sportowej jazdy, topornie wchodzi w zakręty ale raczej nie do tego było skonstruowane. Tanie w utrzymaniu wahacze z wymiennymi gumami.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność dobra z każdej strony pomimo gabarytów auta.
3,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo grzeje w zimę i w lato słabo chłodzi, wentylator jak dla mnie chodzi za głośno.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.9 tdi passata to to nie jest, na trasie ledwo schodzi do 6 litrów na setkę, w mieście dobija już do 9 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie można się spodziewać wodotrysków.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszkodzenia pompy wtryskowej, padła pompa wspomagania, sprzęgło dwumasowe, padają części które są najdroższe
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 101KM 74kW
[l/100km]