Słaba dynamika wręcz tragiczna tym autem naprawdę musimy nauczyć się wyprzedzać ale jest to możliwe.Turbina zbyt późno się włącza co sprawia że nieraz najadłem się wstydu nawet przy polonezie.Ale jest to bardzo cierpliwy silnik dla mnie to on osiąga szczyt po przejechaniu 100-tu km.Na pewno jest mało zawodny i oszczędny .MK.
5,0
Skrzynia biegów
Naprawdę jest super .Bardzo miło zmienia się biegi jest niezawodna.Jedyna rzecz której można się czepić to czujnik cofania.Gdy jest zimno opóźnia się światło wstecznego .Dostałem upomnienie od policji.MK.
4,0
Układ jezdny
Jest OK.Ale niezbyt trwały co nie jest dziwne bo auto naprawdę jest ciężkie i nie opłaca się nim jazda terenowa.MK.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra! nawet w lusterkach .MK.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą walczę z parą i nie pomaga wymiana filtra . Latem jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedna wada małe schowki a poza tym jest bardzo komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Super w tym aucie naprawdę można się zrelaksować.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pomimo tego że dopadła mnie regeneracja pompy co jest jego piętą achillesową {cholernie drogi i delikatny BOSCH na 200-tys km.i kaput }reszta cen jest do zaakceptowania .Ogólnie pali mało.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTI 16V 101KM 74kW
[l/100km]