Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Omega B Kombi

gawron77, 14 lat temu
Silnik 3.0 i V6 211KM 155kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Omega B Kombi 3.0 i V6 211KM 155kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
3,92
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : siłowniki od centralnego zamka
Silnik : uszczelka pod głowicą - uwaga pożera duuuuzo pieniędzy
4,0
Całokształt
Fajne, duże auto, duża radość z jazdy V-ką ale też duże wydatki na mechanika jak coś nawali przy silniku. Polecam szukać auta nie bitego i w jak najlepszym stanie. Warto przepłacić, np. dać 10 000zł i kupić utrzymane niż dać 5 tysięcy i przyprowadzić jakiegoś strupa, w którym wszystko po koleji będzie się sypać. przerabiałem raz ten temat.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemny pomruk Vki, duża elastyczność. Ale jak coś przy silniku nawali to bez tysiąca nie podchodź.
4,0
Skrzynia biegów
Długie biegi. Powinna mieć 6 biegów. Niepotrzebnie auto wyciąga 170 na trójce. Pozatym bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Narazie bez problemów, Wymianiłem tylko gałki ale to norma na polskich drogach. Pozatym prowadzi się doskonale.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak ktoś jest przyzwyczajony do dużego auta to nie bedzie problemów
2,0
Ergonomia
Mały schowek, nawet najmniejsza nawigacja gps bez rozłożenia nie chce wejść. brak miejsca na kubki.Tutaj mogli się bardziej postarać.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik głupieje. Załóżmy ma zadaną temperaturę 22 stopnie to naprzemian - chłodzi - gerzeje - chłodzi - grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co tu dużo pisać, kawał kolumbryny
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie ok, przyjemny mruk silnika, Chociaż siedzenia skrzypią i drzwi się trzaskają. ale w porównaniu do poloneza niebo a ziemia
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak mu się depnie to nawet 17 gazu bez problemu zje, tak średnio to 14. Naprawy: Zawieszenie, hamulce tak jak w każdym oplu, ale silnik to jest tragedia. np. wymiana uszczelki pod głowicą + regeneracja głowic - 2300 zł (dwa tysiące trzysta zł) kable do świec porządne 400zł, byle gówniana uszczelka - 70zł. Wymiana rozdządu z pompą wody - 1000 zł. Jeśli szykamy auta taniego w utrzymaniu to polecam omegę 2.0 8V, bo ten silnik jest cholernie drogi. Drobna awaria i połowe wypłaty nie ma.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dałem za auto ponad 12 tysięcy w 2009 roku + 2700 gaz sekwencja + 1000 zł wymiana rozrządu. Jak potrzebujesz duże kombi to warto za te pieniądze, komfort jazdy super. Jednak jeżeli kolumbryna Ci niepotrzebna to polecam passata B4 z silnikiem 1,8 benzyna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
siłowniki od centralnego - non stop padają, pozatym spokój
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelka pod głowicą + regeneracja głowic - 2300 zł

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 211KM 155kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Omega B

Liczba wpisów: 87

Opel Omega B – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Omega B Kombi