Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Omega B Kombi

Szczęsny Kontenlator, 15 lat temu
Silnik 3.0 i V6 211KM 155kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 217 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Omega B Kombi 3.0 i V6 211KM 155kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
2,62
39% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : To podobno klasa średnia wyższa czy jakoś tak....cóż jak to niemiecka kobieta - Angela też się niektórym podoba
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
Układ hamulcowy
1,0
Całokształt
To auto to kupa niemieckiego szmelcu. Blachym zawieszenie - wszystko ciężkie toporne - projektowali to z chyba z myślą o byłych użytkownikach \"tygrysów\". Miejca niby dużo, ale żeby rower w bagażniku schować (do renówki clio właził bez problemu), to się trzeba namęczyć. Może jakieś pancerfausty można tym wozić ale nie ludzi i jakieś normalne ładunki.
Wrażenia
4,0
Silnik
oczywiście w przerwach jak się w nim coś nie spier...
4,0
Skrzynia biegów
to samo co przy silniku. Mam automat. Niemcy zastosowali jakieś super tanie rozwiązania z plastikowymi panewkami, które się rozpieprzają i pół skrzyni do wymiany.
3,0
Układ jezdny
nic dodać nic ująć - przeciętniak
Komfort
2,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Jedyne co w tym aucie jest dobre, to duża ilość miejsca, chociaż stała kolumna kierownicy gównianie umieszczony podłokietnik, tragicznie zorganizowana konsola powodują, że to nie jest wygodna limuzyna. Robiłem ytym trasy po 1700km jednorazowo - po 400 się człowiek zaczyna męczyc jak w maluchu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik - pełno zaworków podciśnieniowych,które sie pierdzielą wyadają z mocowan, pękają ..do dupy - strasznie zawodny system.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak ustawi się fotel, zeby było miejsce na nogi pod kierownicą, to by trzeba mieć ręce długie ze 2m, żeby wygodnie kręcić kółkiem.
4,0
Wyciszenie
Dopóki masz orginalne tłumiki, to jest wręcz doskonałe
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Dajcie sobe spokój z tym klamociarstwem. Niby auto można tanio kupić, ale chyba tylko poto by od razu wyda 5 razy tyle na naprawy, i wymianę praktycznie wszystkiego.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za tym autem trzeba by ciągać własny warsztat. Ciągle trzeba wymieniać końcówki drążków, a to sprężarkę klimy, a to pompę wspomagania, duperele mniejsze większe itp. Mechanicy się brzydzą tym silnikiem, bo żeby tam cś zrobić, to trzeba wyciągać go z auta, bo rozmieszczenie elementów jest takie, że można zapomnieć, żeby tam coś w aucie zrobić
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W aucie może paść praktycznie wszystko a ała duperela powoduje, że nie pojedzie. Bardzo zawodna elektronika - dzieło niemieckich geniuszy strategii.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 211KM 155kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Omega B Kombi 3.0 i V6 211KM 155kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Omega B Kombi