Silnik
: Jeżdze MV6 2.5. Silniczek spisuje się rewelacyjnie. Na trasie istna rakieta. Tylko automat. Po wciśnięci s\" lepszy niż manual ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Blacha to typowe dla Opla, zakola i spód drzwi
Układ elektryczny
: Elektryka w kabinie siada (przyciski, pstryczki itp)
5,0
Całokształt
Daje 5 ponieważ jest to autko z pazurem, którym można przycisnąć jak trzeba. Na trasie po prostu bajka. Za niewielki pieniądze można mieć najwyższa klasę Opla.
Wrażenia
5,0
Silnik
Chodzi jak zegarek ;)
5,0
Skrzynia biegów
Tylko automat. Jak się naciśnie guzik \"S\" istna rakieta
5,0
Układ jezdny
Idealny na polskie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w statku kosmicznym
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę trzeba jeździć w podkoszulku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To Omega. Nie na darmo tak się nazywa ;)
5,0
Wyciszenie
Jak rozmawiam przez telefon to mój rozmówca sie pyta gdzie ja jestem bo tak idealnie mnie słyszy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto na benzynie 15l/100, na gazie 20l/100, trasa to średnio 9, na gazie 12. Kiedyś próbowałem zmierzy c ile się da najmniej spalić na trasie i usyskałem 7l !!! jechałem 90 nie więcej i zero gazu i hamulca. Tankowałem paliwo 98
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielki pieniądze można mieć najwyższa klasę Opla.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka tj przyciski na kokpicie padają. Tragedia przy wy ianie kabli WN- brak dostępu w mv6.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniałem pompę wspomagania abs - masakra z dostępem.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 170KM 125kW
[l/100km]