Silnik
: KOLEKTOR w motorze 2,0 zawsze trzeba go wymienic po 10 latach albo zrobił to niemiec albo ciebie to czeka.Lepiej dopłaci i kupi z pewnych rąk.
Karoseria
: RDZA
3,0
Całokształt
W tej chwili ktoś kto kupi moją OMKE będzie zadowolony bo to co trzeba było zrobic to jest zrobione.Najleprze jest to że te auta mają zawsze na liczniku 150000 km,i naprawde wygląd środka by na to wskazywał ,ale takie samochody które mają ponad 10 lat zawsze mają 250000 lub więcej.Jeżeli chcesz kupic auto z pewnego żródła z udokumentowany przebiegiem to polecam ale tylko w tym przypadku.
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety słaby motor,trzęsący się za bardzo.O ile się orientuje to w 2,2 dodano wałki wyrównoważające które poprawiły kulturę pracy.Niestety dla mnie ten silnik to nic dobrego chociaż nie wiem tak naprawdę ile moja oma ma przejechane.
5,0
Skrzynia biegów
U mnie wszystko chodzi SUPER .nic doda nic ując.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja dla lubiących wygodę.POLECAM!!!!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Może byc.
4,0
Ergonomia
Samochód ma 11 lat jak na ten wiek projektowanie może byc.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oczywiście problemy jak to w omegach z parującymi szybami.Niemcy to projektowali po pijanemu ,mam zmieniony filtr pyłkowy a i tak parują i to bardzo.Rada z forum:włączy na 2 minuty klime .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń nieograniczona prawie.
5,0
Wyciszenie
Podwójne uszczelki w drzwiach ,efekt w środku cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Można mi wierzyc lub nie,Omega pali mi 10 litrów gazu ŚREDNIO.Nigdy nie spaliła więcej niz 11l.Oczywiscie o benzynie nie pisze bo nie używam od 5lat ale nawet nie chcę liczyc ile spaliła by beny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wygodne auto za niewielkie pieniądze a dla ludzi którzy przesiadają sie na przykład z golfa to po prostu inny świat
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupiłem auto tanio w super stanie wizualnym ale niestety w opłakanym stanie technicznym(Nie kupie więcej samochodu z niepewnego żródła)Wszystkie przypadłosci omegi musiałem naprawiac :zepsuty schowek,niesprawny pilot centralnego,zapalająca się lampka ABS,awarie oświetlenia wnętrza,niestety pojawia się korozja.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po kupnie okazało sie że:kolektor wydechowy pęknięty,spawałem ale i tak kupiłem nowy(2razy koszt niestety)Amorki wymienione wszystkie 4,cieknie przekładnia kierownicza,po kilku tygodniach zapaliła sie kontrolka cisnienia oleju :wymiana pompy,Niestety 16zaworówki biorą olej ,ciężko sie przyzwyczaic jeśli sie jeżdziło autem 8zaworowym które nie brało oleju.OPEL PODAJE NORMĘ BRANIA OLEJU NA 7,5l na 10000 km.Tak to prawda!!!.Moja bierze 2l na 10000 fachowcy mówią że powinienem sie cieszy i nie daj borze nic nie grzebac tylko jeżdzic
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]