Na 5 mozna jezdzic po miescie i nie przekraczac 2 tys obrotów
5,0
Skrzynia biegów
Pieknie biegi wchodza. Jednym palcem mozna przełaczac
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielkie auto!
4,0
Wyciszenie
Na autostradzie przy predkosci powyzej 140 zaczyna sie robic głosno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja GL podstawowa miała ABS, wspomaganie, centralny zamek z pilotem, fabryczny immobilizer, elektryczną regulacje przednich foteli z regulacja podparcia odcinka ledzwiowego, elektryczne szyby, podgrzewane fotele, regulacje wysokości przednich reflektorów, funkcje obiegu zamknietego powietrza, (żeby brzydkie zapachy nie przenikały do środka) kierownice obszytą skórą, elektryczny szyberdach, wszyscy pasazerowie mieli osobną regulacje nawiewu zarówno pazażer obok kierowcy (miał swoje pokrętło regulacji) jak i osoby siedzace z tyłu miały miedzy przednimi siedzeniami swoje nadmuchy z regulacją, 2 podłokietniki... I to jest podstawowa "najbiedniejsza" wersja wiec wyobrazcie sobie wyposazenie wersji GLS Diamond... Klimatronik dwustrefowy, drewno, tempomat, ksenonowe lampy, kontrola trakcji, kurtyny powietrzne itd. itp Uwazam że stosunek jakosci do ceny nalezy ocenić na 5 z plusem!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 136KM 100kW
[l/100km]