Nareszcie jest super ;)
Ale 2 lata wczesniej było inaczej.
Wtedy postanowiłem ze do mojej OMKI załoze ´´´gaz´´ ,gazownicy powtarzali mi ze do tego silnika gaz sie nie nadaje, a ze ja miałem plan na oszczaędną jazde to postanowiłem ze ją załoze(oczywiście w serwisie). Po tym przedsiewzięciu byłem częsciej w serwisie niż jego własciciel. Koszmar, zużycie zmieniało sie jak w kalejdoskopie, raz 14, raz 18 aż doszło do 26litrów gazu na trasie do tego kichanie i wybuchy z kolektora. W końcu zacząłem sie interesować instalacjami i dowiedziałem sie ze to co mam założone to nie da sie wyregulować poza zwykłą srubą która jest w jednopunckie.
Aż trafiłem na własciwego gazownika.
No i na reszcie wszystko grało, moc stała sie porównywalna do tej na benzynie a zużycie spadło do moich oczekiwań czyli srednio 12,7 litrów LPG/100km. Instalacja jest w pełni regulowana elektronicznie a autko mruczy tak jak powinno.
4,0
Skrzynia biegów
przyjemny automacik
4,0
Układ jezdny
szybko siadają końcówki drążków z prawej strony, ale niestety to wina naszych dróg
Komfort
5,0
Widoczność
nic dodac nic ując
4,0
Ergonomia
raczej wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, może tylko brakuje filtra
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zdecydowany faworyt, inni moga sie tylko uczyć
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ideał to nie jest ale kto powiedział za tak duza przestrzeń ładunkowa ma jeżdzić na wode
5,0
Stosunek jakość/cena
jedno z najtanszych w tej klasie a zarazem niezawodne
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, nie pisze ze doskonala zeby nie zapeszyć
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.6 i 150KM 110kW
[l/100km]