Jest to doskonala limuzyna dla ceniacych luksusowe wnetrze i spaniale wlasciwosci jezdne. ciekawa stylistyka, cenie w nim potezny kufer a w srodku jego nic nie przeszkadza wszystko na swoim miejscu. Niezle przuspieszenie i dobra predkosc sprawia ze moze to byc auto dla lubiacych ostra sportowa jazde. Auto nadaje sie doskonale do tuningu. szczegulnie warta polecena jest automatyczna skrzynia biegow wyposazona w funkcje "sport". nie raz wypszedzalem mozna powiedziec zawsze wypszedzalem inne dobre auta tej samej klasy np. BMW 530 A NAWED 740. Mercedesy podziwialem w stecznym lusterku. Moja omega pedzilem na autostradzie (oczywiscie w niemczech) ponad 190 km i chciala jeszcze (5 biegow manlalna).Poprostu polecam to auto nawed osobie mlodej i kazdemu innemu. Nic nie powiedzialem o silniku a wiec tak, spanialy cztero cilindrowiec o bardzo wysokiej kulturze pracy i elastycznisci spaniale spolpracuje z 5 biegowa manualna skrzynia biegow ktora przenosi napend na tylna os. Spaniale rusza sie z piskiem tylnych opon, wspomaganie tez super.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mialem do czynienia z omega wyposazona w klime bylo wiele lepiej. teraz czuje ze dmuchawa sie konczy i bede musial skozystac z uslug elektryka
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
auto jest doskonale wyciszone, raz zgubilem tlumik i wcale nie czulem ze go nie ma
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z tym jest troche gorzej moja omega zuzywa ok 11 litrow.Ale coz duze auto musi duzo "jesc"
5,0
Stosunek jakość/cena
jakosc pierwsza natomiast cena super.Dobra limuzyna za tanie piniadze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na przecintnej normie,skonczylo mi sie tylko podzzwietlenie srodkowej konsoli
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie ma raz,tylko przepalil mi sie alternator, ale to przez to ze mylem silnik