DOSKONAŁE OBROTY, WKRĘCA SIĘ POZYTYWNIE, NA GAZIE TRZEBA UWAŻAĆ NA TZW. STRZELANIE W GARDZIEL, JAK NIE MA UPUSTÓW TO ROZWALA GUMOWE WĘŻE ZA FILTREM POWIETRZA.
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA AUTOMATYCZNA CHODZI PRAWIDŁOWO JEŚLI AUTKO DOSKONALE PRACUJE NA BENZYNIE JAK I NA GAZIE, CZYLI DOSKONAŁA REGULACJA GAZU A NIE U JAKIŚ PAPROCHÓW, TO TEZ WPŁYWA NA PRACĘ SKRZYNI I PRZEŁĄCZANIE KOLEJNYCH BIEGÓW.
4,0
Układ jezdny
CO DO ZAWIESZENIA TRZEBA KONIECZNIE NA BIEŻĄCO WYMIENIAĆ USZKODZONE PODZESPOŁY, OMEGA JEST STOSUNKOWO MIĘKKA I PODATNA NA USZKODZENIA GUM NA WAHACZACH, SZCZEGÓLNIE NA NASZYCH PIEPRZONYCH DROGACH, KURDĘ, ZA CO JA PŁACĘ W PALIWIE.
Komfort
5,0
Widoczność
WIDOCZNOŚĆ BARDZO DOBRA, WĄSKIE SŁUPKI NIE OGRANICZAJĄ. PROPONUJĘ SIĘ PRZEJECHAĆ VW CADDY, TAM TO PORAŻKA, RÓG PRZEDNIEJ SZYBY.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SPORO MIEJSCA DLA WSZYSTKICH, NIE OCIERAMY GŁOWĄ O SUFIT,
4,0
Wyciszenie
TRZESZCZA PLASTIKI ALE TO MOŻNA WYBACZYĆ 20 LETNIEMU AUTKU, STUKI Z PODWOZIA CZĘSTO DOCHODZĄ DO KIEROWCY JEŚLI SA LUZY, NIE DOCIĄGNIĘCIA, ALE NIE MA TRAGEDII.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA POJEMNOŚĆ 2,6 TO W NORMIE, NIE KUPUJEMY AUTA OSZCZĘDNEGO, TYLKO ŻEBY JECHAŁO I W PARĘ SEKUND WYPRZEDZAŁO, A NIE Z NAPĘDU WYPRZEDZAMY TIRA.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.6 i 150KM 110kW
[l/100km]