Układ elektryczny
: USTAWIANIE ZEGARA NA WYŚWIETLACZU KOMPUTERA TYLE KOMBINOWANIA A TO BYŁO TAKIE PROSTE SZPILKA + DZIURECZKI PRZY PRZEŁĄCZNIKU.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: TYLNE NADKOLA W KAŻDYM EGZENTLAŻU GNIJĄ WARTO WYREMONTOWAC ZALAC W ŚRODKU I W BŁOTNIKU HLOROPOLIURETANEM(TO TAKIE DO NAPRAW BLACHARSKICH Z WŁUKNEM SZKLANYM)
Układ elektryczny
: KUSZ W OKOLICACH PRZEŁĄCZNIKÓW KIERUNKOWSKAZÓW POTRAFI SIE KOPCIC TRZEBA DBAC O CZYSTOŚC STYKÓW.
Zawieszenie
: STABILIZATORY PADAJĄ.
5,0
Całokształt
MAŻYŁEM O TAKIM,KUPIŁEM TAKIEGO,MAM GO I WCALE MNIE NIE ZEŻARŁ JAK MNIE OSTRZEGALI 20BENZ DOHC I JEŻDZE BEZ GAZU A NAWET BŁYŁO BY MI SZKODA MĘCZYC SILNIK JAK CIE NIESTAC NA UTRZYMANIE TO SE KUP SUZUKI ALTO LUB INNY WYNALAZEK CO MAŁO PALI.
Wrażenia
5,0
Silnik
TANIE,NO CHYBA ŻE TERAS BO JA DAŁEM 12TYŚ ALE NIE ŻAŁUJE,JEZDZI JAK ZŁOTO TYLKO NA POLSKICH DROGACH NIE WYTSZYMUJE ZAWIESZENIE KONKRETNIE STABILIZATORY PADAJĄ NIE RADZE OSZCZĘDZAC NA POLSKICH ZAMIENNIKACH.WYGODA,CISZA,POJEMNOŚC BRAK ZMĘCZENIA JAZDĄ.POLECAM.
5,0
Skrzynia biegów
MOŻE BYC CHOC NA ROZBIEGU NIE POSZPANUJESZ ZA TO OD 4BIEGU DO MAXA CIONGNIE JAK NALEŻY JEJPONICE I FRANCE GINĄ W SPALINACH NA DŁUSZĄ METE.
4,0
Układ jezdny
JAK TO W ŚREDNIEJ KLASY LIMUZYNIE BEZ ZAŻUTÓW POZA TYMI STABILIZATORAMI KTÓRYCH TROCHE NA WYMIENIAŁEM ZANIM ZNALAZŁEM POŻĄDNE I MOCNE POLSKODZIUROODPORNE.PONOC NAJ LEPIEJ ZNALEŚC MECHANIKA ZŁOTĄ RĄCZKE I ZROBIC JAK W STARYM TRAKTORZE KAWAŁ PRĘTA WSPAWAC 2 ŚRUBY KAWAŁ GUMY I NAKRĘTKI,DOKONICA ŻYCA AUTA WYSTARCZY CHC SAM BAŁEM SIE SPRUBOWAC TEJ RADY.
Komfort
5,0
Widoczność
MÓWIĄ ŻE ZLE SIE COFA ALE JA TAM I TAK BAZUJE TYLKO NA LUSTERKACH BOCZNYCH,MAM NAWET ZASŁONIĘTOM ŻALUZJE KWESTIA WYCZUCIA.
5,0
Ergonomia
JA SIE WNIM RELAKSUJE.MIEJSCA JEST DOŚC A W KOMBIAKU TO MOZNA SIE WYSPAC.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
TYLE ŻE PO DŁUZSZYM NIE UŻYTKOWANIU WYŻUCA LIŚCIE ITP,GRZEJE ASZ MIŁO.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JAK W SALONIE PRZED TELEWIZOREM W ULUBIONYM FOTELU.
5,0
Wyciszenie
CHYBA ŻE ZAŁOŻYSZ SZEROKIE LACZE Z KONKRETNĄ KOSTKĄ TO SŁYCHAC SZUM Z TYŁU,DOBRY SILNIK CHODZI JAK W NOWOCZESNYCZ MERASIACH SŁYCHAC TYLKO SZUM PASKÓW.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MÓJ SPALA 9 W MIEŚCIE 7 W TRASIE ALE 80 I DELIKATNIE PŁYNNIE Z PEDAŁEM GAZU.JAK KTOŚ CHCE Z NIEGO ZROBIC RAJDOWY WÓZ WYCZYNOWY TO SPALI 13.W TAKIM AUCIE SIE JEDZIE SPOKOJNIE Z GRACJĄ.
5,0
Stosunek jakość/cena
TROCHE TRZEBA O NIEGO DBAC ALE KTO SMARUJE TEN JEDZIE.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PRAWIE NIC NIEWYMIENIAŁEM OLEJE,KLOCKI TO NORMA POZA TYM STABILZATORY I PODPORY TYLNEJ OSI,CZUJNIK TEMPERATURY PŁYNU CHŁODNICZEGO,PRZEWODY ŚWIEC.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
CHŁODNICE NA AUTOBANIE W NIEMCZECH BO CZUJNIK TEMPERATURY SIE POPSUŁ WSKAZYWAŁ OD 0 DO 50 ZAWSZE NIE WAŻNE W JAKICH WARUNKACH NIE WIEDZIAŁEM I SE GRZAŁEM PONAD 190 RAZ MIAŁEM NAWED 210 Z GROSZEM ALE PORSHE NA MNIE TROMBŁO ŻE TARASUJE PAS SZYBKIEGO RUCHU.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]