JAK NA MOJE POTRZEBY I MOŻLIWOŚCI JEST TO AUTKO IDEALNE, OGROMNE PAKOWNE I NIEDROGIE W UTRZYMANIU
( PRZYKŁAD NAPRAWY ROBIĘ SAM, A UBEZPIECZENIE NA ROK PRZY ZNIŻKACH OC WRAZ Z NW TO JEST 490 ZŁ ) NIC INNEGO NIE CHCĘ JEDYNY MINUS KOROZJA TRZEBA UWAŻAĆ JAK CHOLERA I OD RAZU WSZYSTKO ROBIĆ BO SIĘ ZEMŚCI.
Wrażenia
4,0
Silnik
BARDZO RÓWNA I KULTURALNA PRACA SILNIKA, BIORĄC POD UWAGĘ STOSUNEK MOCY DO MASY ( KOMBI ) ELSTYCZNOŚĆ WIĘCEJ NIŻ DOBRA
4,0
Skrzynia biegów
TYLKO PODCZAS DUŻYCH MROZÓW PROBLEMY Z PRZEŁĄCZANIEM PO URUCHOMIENIU POTEM JEST JUŻ WSZYSTKO OK. ALE TO NORMALKA
4,0
Układ jezdny
NIE ZA MIĘKKI NIE ZA TWARDY PO PROSTU DOBRZE ZESTROJONY
Komfort
5,0
Widoczność
BARDZO DOBRA W KAŻDYM KIERUNKU
4,0
Ergonomia
JEDYNY MINUS TO PRZEŁĄCZNIK REGULACJI NAWIEWU KTÓREGO NIE WIDAĆ ( TRZYMAJĄC OBIE RĘCE NA KIEROWNICY ) I KTÓRY JEST ARCHAICZNIE PRZEŁĄCZANY.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
NO TU MOGŁO BYĆ LEPIEJ PAROWANIE SZYB TO STANDART
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JEDYNIE MONDEO KOMBI MOŻE KONKUROWAĆ Z ILOŚCIĄ MIEJSCA W SAMOCHODZIE JAK I DLA BAGAŻU ( LOTNISKO )
5,0
Wyciszenie
JADĄC 180 KM/H MOŻNA SPOKOJNIE ROZMAWIAĆ SUPER JAK NA TAMTE LATA
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
WBREW POZOROM NIE JEST ŹLE, CENY CZĘŚCI TANIOCHA SPALANIE PRZY TEJ MASIE I POJEMNOŚCI BARDZO ZADOWALAJĄCE ( JAK KTOŚ POTRAFI JEŹDZIĆ ) A CO DO PRZEGLĄDÓW I NAPRAW TO BĘDĄC MECHANIKIEM NAWET BEZ SPECJALISTYCZNEGO WYPOSAŻENIA WSZYSTKO JEST DO NAPRAWY, TAK ŻE JAK DLA MNIE BOMBA
5,0
Stosunek jakość/cena
PATRZ KOMENTARZ CAŁOKSZTAŁT
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DWIE MAŁE USTERKI, CENTRALNY ZAMEK NIEKIEDY ROBI CO CHCE I PODŚWIETLENIE WYŁĄCZNIKA ŚWIATEŁ
PROBLEM Z DOKUPIENIEM MALUTKIEJ ŻARÓWECZKI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W TYM SAMOCHODZIE OPRÓCZ KLOCKÓW, TARCZ I GAŁEK ZEWNĘTRZNYCH NIE BYŁO ROBIONE NIC - REWELACJA , ALBO MAM TAKIE SZCZĘŚCIE
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]