Przeniesienie napędu
: Półoś nie wytrzymała 100000km wstyd!
Układ elektryczny
: gnije wiązka ABS!
Układ hamulcowy
: Problemy z zaciskami!
2,0
Całokształt
Ze względu na zbyt częste awarie które skutecznie zniechęcają do marki Opel/Renault
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc wystarczająco dostępna już w niskim zakresie obrotów. Nie ma zbędnych nerwów przy wyprzedzaniu lub problemów z podjechaniem pod górę. Jeśli ktoś szuka samochodu do firmy to polecam stare sprintery 2,9 wychodzi znacznie taniej. Czysta głupota pakowanie sie w jakieś kredyty
4,0
Skrzynia biegów
Czego można chcieć więcej 6 biegów,precyzyjne przełożenia i tempomat. Pełen komfort.
4,0
Układ jezdny
spisywał się dobrze
Komfort
5,0
Widoczność
Lepiej być nie może. Najlepsza wersja wyposażenia czujnik parkowania w standardzie.
4,0
Ergonomia
Miejsce pracy optymalne. Miejsce na laptop, picie, wszelakie schowki, miejsce na dokumenty.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa szybko, sprawnie, ułatwia pracę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
Jak na taką krowę jest bardzo dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dobrze 10 do 12 litrów w zależności od tego jak duże obciążenie na pace. Dużo daje ogranicznik prędkości. Wszystko zależy czy auto użytkujesz sam czy też pracownik który nie interesuje się kosztami.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jedyne co mnie pociesza, że kupiłem go tanio
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kiepsko i podobne problemy mieli znajomi posiadający mastery.
Np radio. Dobrze, że było na gwarancji. Bo cena zabija.
Klocki zużywają się jakby były z plasteliny.
tarcze są w jakiś absurdalnych cenach
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2 razy poważne problemy z zaciskami
1 półoś po przejechaniu 100000km i 2 miesiące po tym jak skończyła się gwarancja!
gnije wiązka od ABS!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 CDTI 146KM 107kW
[l/100km]