skrzynia typowo oplowska, czyli troche czuc zgrzyty (na pewno nie mozna mowic o plynnym ruchu lewarka biegów)
3,0
Układ jezdny
przy obciążeniu mocno czuć kazdą drobną nierownosc na drodze, przy pustym samochodzie zdecydowanie lepiej
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Samochód spala średnio 13L/100km, uwazam ze to bardzo duzo bo poprzednia generacja movano jaką jezdziłem spalała około 7L (fakt ze była powolna, bo bez turbo ale w koncu to nie wyscigówka wole wolniej ale oszczedniej)
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy temperaturach ponizej 0 bardzo trudno nagrzac wnetrze (potrzeba okolo 15km), oprocz tego zeby utrzymac oczekiwaną temperature wnetrza nawiew ciągle musi byc na 3/4 mocy a wiec ciagle szumi w samochodzie glos nawiewu)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 192cm, miesca na nogi troche mało , na wysokosc jest duzy zapas jest ok
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
poki co dopiero niedawno mineła gwarancja ale jest ok zero kosztów bo usterki robione na gwarancji
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na gwarancji awaria stacyjki - unieruchomienie pojazdu i koniecznosc wzywania pomocy assistance, wymiana zamków (ciagle byly luzne i ruszały sie w drzwiach), oprcz tego ktorys z elementow zawieszenia bardzo szybko sie zuzył(juz nie pamietam ktory) i wymienic bylo trzeba na swoj koszt. aha no i bym zapomniał ciągle przepalają się przednie zarowki na zmiane raz jedna raz druga ! serwis sprawdzał sprawe kilka razy ale ciagle to samo ! koszt wymiany zarowki w serwisie 100zł - czyste zarty z klientow. teraz wymieniam sam (srednio raz w miesiącu) za 10zł zarowki na hurtowni
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 CDTI 125KM 92kW
[l/100km]