Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Monterey II

Piotr Kopczyński, 18 lat temu
Silnik 3.0 DTI 159KM 117kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 9 tys. km
Opel Monterey II 3.0 DTI 159KM 117kW 1998-1999 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Dobre auto za w sumie niewielkie pieniądze. Trwałe, proste a jednocześnie zupełnie komfortowe i bardzo pakowne. Szkoda, że nie było automatów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo udany. Szkoda, że tylko 4 cylindry, szostka byłaby milsza w odczuciu, ale w końcu to motor od ciężarówki, klasyczny wolnoobrotowy dieselek, nie do zajechania. Zima - mróz dowolny, zapala od dotknięcia.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna, wolałbym automat, niestety ISUZU nie wstawiał ASB z tym silnikiem
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry układ jezdny, trwały, i zupełnie komforotyw
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodać, nic ujać - siedzi się wysoko, widac wszystko, na szybę nie chlapie, w nocy nie oślepia nikt, lusterka jak telewizory :)
5,0
Ergonomia
Zero problemów, wszystko pod ręką, obsługa nader prosta, niezłym patentem są elektrycznie składane lusterka boczne co doskonale ułatwia wjazd do garażu bądź co bądź szerokiego auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne ogrzewanie zimą, bardzo porządna klimatyzacja latem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca :)
5,0
Wyciszenie
Jak na terenowy samochód jest doskonale a i niektóre osobówki mogą pozazdrościć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny silnik. Jeżdze głównie w trasie, więc ciężko mi wyłapać spalanie w mieście, ale średnio można przyjąć okolo 8-9 litrow ropy na setkę oczywiście przy spokojnej jeździe. Do tego wyniku należy doliczyć litr - gdy jedziemy z klimatyzacją (klima jest sporej mocy - by schłodzić tak dużą budę)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za pieniądze wydane na Opla Monterey nie kupi się japońskiej terenówki (a to Japonia) w takim stanie. Mój jest jak nowy i jeszcze wiele lat nie będzie potrzeby naprawiania w nim czegokolwiek. Obecnie jest do sprzedania, bo sprowadzam nowsze, znacznie droższe auto, gdyby ktoś był zainteresowany - pisac na maila scantel@post.pl, dogadamy się :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjny. Chociaż chcąc byc dokładnym - muszę przyznać, że wymieniłem jedną zaróweczkę od podświetlenia przycisku oraz żarówkę od podświetlenia tablicy rejestracyjnej. Koszt - jakieś grosiwo. I nic nadto z drobiazgów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu natomiast kompletnie nic. Zero awarii. Mam go od roku czasu (sprowadziłem 15-sie-05) kupiwszy go od 1-go właściciela w Niemczech z bardzo małym przebiegiem (77.000 km) - więc woz jest w zasadzie nieużywany. Poza wymianą opon na nowe (Bridgestone Dueler) i zmianą klocków hamulcowych, olejów, paska rozrządu - nic więcej nie wymagało jakichkolwiek interwencji.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 DTI 159KM 117kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Monterey II