Silnik
: SILNIK JEST NESAMOWITY W POROWNANIU DO STAREGO SILNIKA 3.1 NIE POLECAM DMAXA
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: PO 250 TYS.SILNIK WYMAGA REMONTU
4,0
Całokształt
NAVARA NOWE PAJERO MOGA PIETY LIZAC
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK PO REMONCIE W BOROCH SERVICE ZNANYM W CALYM KRAJU (052 3225286 LUB 698150101)CHODZI JAK PSZCZOLKA DUZO WYDATKOW ALE OPLACILO SIE GORACO POLECAM SWIETNI FACHOWCY NIE OPOWIADAJA BAJEK TYLKO MOWIA PRAWDE ZDJECIA Z NAPRAWY DOSTAWALEM CODZIENNIE(EWENEMENT W SKALI KRAJU)I JEDNOSTKA PRACUJE IDEALNIE FAKT ZE DUZE KOSZTY ALE COS ZA COS
3,0
Skrzynia biegów
RECZNA SKRZYNIA BEZ WYDATKOW ZUPELNIE AUTOMAT NIE DAJE RADY NIE POLECAM KOSZTY OBSLUGI MASAKRYCZNE
5,0
Układ jezdny
SUPER NAJGORSZY TEREN AUTKO POKONUJE BEZ PROBLEMU POD WARUNKIEM ZE JEST W WERSJI KROTKIEJ DLUZSZA WERSJA (LTD)MA PROBLEM Z NAWISEM I MA PROBLEM Z POKONYWANIEM SPADOW IDEALNE DLA LESNIKA MYSLIWEGO
Komfort
3,0
Widoczność
PRZESTRZEN ZYCIOWA W PELNYM WYDANIU
5,0
Ergonomia
SUPER NAVARA SIE CHOWA
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
WERSJA Z KLIMATYZACJA DAJE RADE( SUPER) NIE POLECAM WERSJI DUTY BEZ KLIMY SZYBY ZAPAROWANE NON STOP
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SWIETNA WIDOCZNOSC Z TYLU PROBLEM BO KOLO ZAPASOWE OGRANICZA WIDOCZNOSC JA MAM KAMERE ALE CZUJNIKI COFANIA DAJA RADE
5,0
Wyciszenie
BEZ KOMENTARZA TAK CICHO JAK W MUZEUM
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUZYCIE W MIESCIE 10 LITROW NA TRASIE 8 LITROW POLECAM
4,0
Stosunek jakość/cena
DROGIE CZESCI
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 DTI 159KM 117kW
[l/100km]