Silnik
: SUPER PRZYSPIESZENIE SZOK JAK NA TAK DUZA MASE AUTA
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: glowica
Silnik
: po roku 1997 przejsciowka problemy z napedami
Silnik
: POMPOWTRYSKI
5,0
Całokształt
LEJCIE DOBRY OLEJ SYNTETYCZNY I OLEJ MIXOL DO OLEJU NAPEDOWEGIO I AUTKO WAM SIE ODWDZIECZY!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK MA SUPER PRZYSPIESZENIE NIE TO CO NAVARA CHOC OBSLUGA BARDZO KOSZTOWNA I SKOMPLIKOWANA CO 7500 KM TRZEBA WYMIENIC DWA FILTRY OLEJU I OLEJ KONIECZNIE SYNTETYCZNY REKOMPENSUJE SIE BARDZO NISKIM JAK NA MASE POJAZDU ZUZYCIEM PALIWA I KOMFORTEM JAZDY .POWIEM KROTKO NISSAN NAVARA JAKIM JEZDZILEM JEST PRZY TYM MODELU CHOC STARSZYM O ROK JAK POCZEKALNIA PRZED SALONEM,NAVARA MOZE TYLKO POMAZYC O TAKIM WYKONCZENIU JAK MONTEREY CZY TROOPER I KOMFORCIE JAZDY.OBSLUGA SILNIKA SKOMPLIKOWANA JA JEZDZE DO SERWISU W BYDGOSZCZY MAJA WIEDZE IMPONUJACE PODEJSCIE DO KLIENTA( ZDJECIA NA MAILA WYSYLAJA JAK NAPRAWIAJA AUTO I CO JEST WYMIENIANE SZOK!!!)I PRZEDE WSZYTSKIM ROBIA TO BEZ SCIEMY WLASCICIELE SAMI JEZDZA TAKIMI MODELAMI AUTA WIEC WIEDZA O AUCIE (TAK SIE MI WYDAJE) WSZYSTKO SA PASJONATAMI A TO DUZA ZALETA JA POLECAM!!! NUMER JAKI MAM DO NICH 0698-15-01-01.POSTAWCIE KIEDYS OBOK MITSUBISIHI PAJERO NISSANA NAVARE I OPLA MONTEREYA TAK SAMO ROCZNIKOWO I PRZEJEDZCIE SIE KAZDYM PO KOLEI PROSTY TEST A DUZO WAM POKAZE!!!NA MOJE WYGRYWA TEN TRZECI BEAPELACYJNIE !!!
4,0
Skrzynia biegów
NA PIATCE TROCHE WYJE SERWIS WYMIENIL OLEJ TEZ JEST SYNTETYCZNY TAKI JAK SILNIKU 5 UCICHLA!!!
5,0
Układ jezdny
SWIETNIE TRZYMA SIE DROGI PO WYMIANIE AMORTYZATOROW BARDZO STABILNY PRZY POKONYWANIU ZAKRETOW!!!
Komfort
5,0
Widoczność
DUZA PRZESZKLONA KABINA WIDOCZNOSC DO TYLU OGRANICZA KOLO ZAPASOWE ALE CZUJNIKI PARKOWANIA ZALATWIAJA PROBLEM:)
5,0
Ergonomia
WSZYSTKIE PRZELACZNIKI W ZASIEGU REKI POLECAM PO FACE LIFTINGU DESKI W 1996
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA SUPER WYDAJNA DROGIE FILTRY PYLKOWE!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SUPER!!!
5,0
Wyciszenie
DIESEL NIE CHODZI JAK DIESEL PRAWIE GO NIE SLYCHAC!!!SUPER PRAWDZIWA JAPONSKA TECHNOLOGIA
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SZOK MASA AUTA OK 2 TON A ZUZYCIE OLEJU NAPEDOWEGO W MIESCIE NIE WIECEJ NIZ 10 LITROW OLEJU!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
NISKA CENA ZAKUPU DROGIE CZESCI NIC ZA DARMO!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC SIE NIE POPSULO PRZEZ ROK EKSPLOATACJI Z DROBIAZGOW:(
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
POPRZEDNI WLASCICIEL NIE WYMIENIAL DUZEGO FILTRA OLEJU (PODOBNO SERWIS PSEUDOAUTORYZOWANY NIE ZALECAL WYMIANY)I AUTO NA FILTRZE PRZEJECHALO 70.000 KM.JA WYMIENILEM FILTR ZALALEM OLEJEM SYNTETYCZNYM I KONTROLKA CISNIENIA OLEJU JUZ NIE ZGASLA!!!!NAJPIERW PADLA TURBINA POZNIEJ SILNIK!!!FACHOWCY W BYDGOSZCZY POMOGLI SILNIK CYKA JAK ZEGAREK TROCHE KOSZTOWALO ALE EFEKT JEST IMPONUJACY!!!!TAK NAPRAWDE SAMOCHOD MA NOWE SERCE!!!I CHODZI JAK SZWAJCARSKI ZEGAREK!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 DTI 159KM 117kW
[l/100km]