Jakby to odemnie zależało postawił bym b. dobry minus!!!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik jak na diesla pracuje doskonale. Przy mrozach - 15st. nawet się nie zająknie. Warunek trzeba go wspomagać ręcznym podniesieniem obrotów poprzez pokrętło, które znajduje się z lewej strony kierownicy. Po ok. 2 min. pokrętło można spowrotem skręcić. Podczas upałów nie następuje przegrzewanie silnika informuje nas o tym wskażnik.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Napęd 4L (wleczący)sprawuje się nienagannie. 4WD również zdał swój egzamin b.dobrze.
4,0
Układ jezdny
Brak problemów. Przy napędzie 4L (bieg wleczący) spisuje się rewelacyjnie. 4WD sprawdził mi się bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu rewelacja. z tyłu przy wykwalifikowanym kierowcy również nie powinno być problemu.
4,0
Ergonomia
Przy prędkościach pow. 140km/h opory powietrza są znaczne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest klasą samą w sobie. Klimatyzacja także doskonale spełnia swoje zadanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zadowoli najwybredniejsze osoby. Zarówno z przodu jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach do 120km/h jest ok. Prędkość 120-140km/h jest znośna. Powyżej 145km/h ciężko wytrzymać jadąc przez dłuższy czas.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
To wykonanie zasługuje na cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zastrzeżeń. Pilnować przeglądów, wymian i kontrola przez kierowce z zakresu OC przynajmniej co 3 dni, to Monterey się odwdzięczy. Jakby niebyło przecież to Japończyk ISUZU TROPER.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 TD 114KM 84kW
[l/100km]