Urzytkuję w terenie i na asfalcie (miasto). Samochód do pracy, bez awaryjny w dłuższym przebiegu, Przy - 30 st C. zapala bez problemów, ciepło wówczas dopiero po około 4 - 5 min. Wadą jest trudność w jeździe z reduktorem podczas zakrętu (spada moc), właściwie reduktor spełnia swoje zadania w jeździe na wprost i w niewielkich zakrętach. Samochód nie nadaje się do bardzo szybkiej jazdy po asfalcie z "muldami" ze względu na zawieszenie. Wygonne fotele, dobra klimatyzacja, samochód na długie trasy, trochę słabe wyciszenie kabiny, drgania (diesel).
Wrażenia
5,0
Silnik
w trudnym terenie duża moc na małych obrotach, elstyczność na 5
4,0
Skrzynia biegów
problem z przy włączaniu sstecznego biegu
4,0
Układ jezdny
do tej pory żadnych poważnych awarii
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu nie wystarczająca
4,0
Ergonomia
niewygodne przełączniki po lewej pod konsolą (trzeba trafiać na pamięć)